ОЦІНЕННЯ ЯКОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
методика, контролю, маркетингової, ризик, системи, діяльностіАнотація
У статті досліджено організаційні та методичні аспекти процесу контролю якості маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано основу розробки методичних підходів до здійснення контролю маркетингової діяльності і формування технології його методик. Також було проведено дослідження, у результаті якого ми можемо зробити висновок, що при детальному маркетинговому контролі великого підприємства торгівлі його напрями формуються, враховуючи всі особливості функціонування маркетингової системи і системи управління підприємства. На основі проведеного аналізу підходів щодо оцінки системи маркетингу запропоновано методику оцінки якості системи маркетингової діяльності. Було надано рекомендації що до необхідного обсягу робіт, які треба здійснити на стадії попереднього, поточного і наступного контролю маркетингової діяльності підприємства. Також було визначено, як виявлення можливих ризиків при здійсненні бізнесу і перевіркою готовності підприємства подолати їх. Було виділено перспективи подальших досліджень у цьому напрямку, а саме: розробка організаційних підходів до здійснення контролю маркетингової діяльності і формування механізму його методик.
Посилання
Ангеліна І.М. Методичні аспекти контролю якості системи маркетингової діяльності підприємства// Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського – 2012. - №37 – С. 45-51
Дмитренко, И. М. Методика аудиторской оценки качества функционирование систе¬мы внутреннего контроля предприятий-клиентов [Текст] / И. М. Дмитренко, М. В. Борисенко // Аудитор Украины. - 2012. - № 18. – С. 17-22.
Хруцкий, В. Е. Современный маркетинг: настольная книга по исследованиям рынка [Текст] : учеб. пособие / В. Е. Хруцкий, И. В. Корнеева. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Финансы и статистика. 2014. - 528 с.
Сухарева, Л. А. Организация внутрихозяйственного бухгалтерского учета в торговле (на материалах предприятий розничной торговли Украинской ССР) [Текст] : дис. … канд. экон. наук / Л. А. Сухарева. - К., 2013. - 219 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.