ОЦІНЕННЯ ЯКОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Ю. Стефківська
  • Н. Кубишина

Ключові слова:

методика, контролю, маркетингової, ризик, системи, діяльності

Анотація

У статті досліджено організаційні та методичні аспекти процесу контролю якості маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано основу розробки мето­дичних підходів до здійснення контролю маркетингової діяльності і формування тех­нології його методик. Також було проведено дослідження, у результаті якого ми можемо зробити висновок, що при детальному маркетинговому контролі великого підприємства торгівлі його на­прями формуються, враховуючи всі особливості функціонування маркетингової системи і системи управління підприємства. На основі проведеного аналізу підходів  щодо оцінки системи маркетингу запропоновано методику оцінки якості системи маркетинго­вої діяльності. Було надано реко­мендації що до необхідного обсягу робіт, які треба здійснити на стадії попереднього, поточного і наступного контролю маркетингової діяльності підприємст­ва.  Також було визначено, як виявлення можливих ризиків при здійсненні бізне­су і перевіркою готовності підприємства подолати їх. Було виділено перспективи подальших досліджень у цьому напрямку, а саме:  розробка організа­ційних підходів до здійснення контролю маркетингової діяльності і формування меха­нізму його методик.


Посилання

Ангеліна І.М. Методичні аспекти контролю якості системи маркетингової діяльності підприємства// Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського – 2012. - №37 – С. 45-51

Дмитренко, И. М. Методика аудиторской оценки качества функционирование систе¬мы внутреннего контроля предприятий-клиентов [Текст] / И. М. Дмитренко, М. В. Борисенко // Аудитор Украины. - 2012. - № 18. – С. 17-22.

Хруцкий, В. Е. Современный маркетинг: настольная книга по исследованиям рынка [Текст] : учеб. пособие / В. Е. Хруцкий, И. В. Корнеева. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Финансы и статистика. 2014. - 528 с.

Сухарева, Л. А. Организация внутрихозяйственного бухгалтерского учета в торговле (на материалах предприятий розничной торговли Украинской ССР) [Текст] : дис. … канд. экон. наук / Л. А. Сухарева. - К., 2013. - 219 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-15

Номер

Розділ

Маркетинг