МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЕДЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ НА ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК

Автор(и)

  • О. В. Зозульов канд. економ. наук, професор Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0001-7087-2080
  • К. О. Афанасьєва

Ключові слова:

інтернет-магазин, маркетингова стратегія, комерційний сайт, SaaS-платформа.

Анотація

У статті представлений спеціально створений загальний хід розробки стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок у вигляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: доцільність та передумови для виведення інтернет-магазину на промисловий ринок; формування концепції бізнесу; формування digital-стратегії; розроблення концепції інтернет-магазину; просування інтернет-магазину; розроблення системи контролю досягнутих результатів (KPI). Запропоновані авторські алгоритми розроблення концепції сайту, які включають у себе процес вибору платформи для розміщення сайту: окремий комерційний сайт (як сукупність взаємопов’язаних за змістом та навігацією веб-сторінок, доступних у мережі Інтернет під єдиним доменним ім'ям) або SaaS-платформа («software as a service» — програмне забезпечення як послуга – певна модель обслуговування, при якій клієнтам надається контрольований провайдером доступ до користування певним програмним забезпеченням, яке провайдер повністю обслуговує). Визначений перелік якісних та кількісних  критеріїв, які впливатимуть на здійснення вибору  типу платформи для інтернет-магазину, на якій функціонуватиме сайт.

Посилання

Lebedenko S., Lebedenko M. Estimation of web-site effecvtiveness on B2B market / S. Lebedenko, M. Lebedenko // Journal L'Association 1901 "SEPIKE", # 7, Deutschland, Francw, USA, 2015

Г. Г. Татарова, Основы типологического анализа в социологических исследованиях. Навчальний посібник. – Москва: «Новый учебник». – 2004.

What Does That Server Really Serve? [Електронний ресурс]. – Режим доступу: - http://bostonreview.net/richard-stallman-free-software-DRM

Адаптивний веб-дизайн. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: - https://ru.wikipedia.org/wiki/Адаптивный_веб-дизайн

Савельева Н. Системы управления контентом // Открытые системы. — 2004. — № 4.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Маркетинг