УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ЗБУТУ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

Автор(и)

  • С. О. Солнцев доктор фіз-мат наук, професор Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», http://orcid.org/0000-0002-8820-3528
  • Г. А. Голікова

Ключові слова:

збут, збутова система, роздрібна торгівля, функції збуту, збутова діяльність.

Анотація

У статті визначено поняття «збут» та «збутова система». Було висвітлено складові системи збуту, які вона в себе включає.

Дана стаття присвячена вирішенню актуальної економічної проблеми, а саме удосконалення ефективності збутової системи на торговельних підприємствах. Були розглянуті основні поняття та теоретичні положення, що стосуються ефективності збутової діяльності торговельного підприємства, яке діє в сучасних умовах ринку. Проаналізовано основні функції збуту. Сформульовано сучасні засоби стимулювання збуту. Розглянуті елементи стратегії збуту, виділені основні поняття.

Основною метою роботи є аналіз теоретичних і методичних положень, а також практичних рекомендацій по формуванню збутової системи на основі підприємства роздрібної торгівлі.

Посилання

Barkan DI Sales Management: textbook / DI Barkan; Graduate School of Management. - SPb. : St. Petersburg State University, 2007. - 908 p.

Zavadsky JS Management: Management.- T. 1.- K .: Ukraїnsko-fіnsky іnstitut management bіznesu i, 1997.- 543 p.

Grant St. Efektivnosti upravlіnnya zbutom: [trans. s English.] / St. Grant. - DA: Balance Club, 2002. - 192 p.

D. Jobber Sales and Sales Management: [trans. from English.] / D Jobber, John. Lancaster. - Moscow: UNITY-DANA, 2002. - 622 p.

LV Balabanova Strategіchne marketing sales of companies: book / Balabanova LV, Mіtrohіna YP .. - M .: Don. DUET, 2009. – 245 p.

F. Kotler Marketing from AZ: [trans. from English.] / Kotler. - SPb. : Neva, 2003. - 219 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Маркетинг