ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ НА РИНКУ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Н. В. Юдіна канд. економ. наук, доцент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0002-1730-9341
  • О. А. Горковенко

Ключові слова:

страхування, страховий ринок, ринок страхових послуг, комплекс маркетингових комунікацій, просування ринку страхування

Анотація

У статті розглянуто актуальність ринку страхування для економіки України, специфіку ринку страхових послуг. Охарактеризовано динаміку основних показників страхового ринку та зображено найбільш затребувані види страхування станом на другу половину 2016 року. Розкрито основні прийоми комплексу маркетингових комунікацій на ринку страхових послуг. Означено найбільш ефективний засіб просування страхових послуг та визначено витрати українських страхових компаній на рекламу і маркетинг у 2016 році. Досліджено рівень поінформованості споживачів про страхові послуги, визначено проблеми просування на ринку страхових послуг України. Акцентовано увагу на елементах стимулювання збуту, які представлені в українських страхових компаніях. Обґрунтовано ключові причини, що перешкоджають збільшенню рівня довіри серед споживачів. На основі аналізу проблем просування та існуючого комплексу маркетингових комунікацій в компаніях, було запропоновано  оптимальні заходи для вдосконалення системи маркетингових комунікацій в українських страхових компаніях.

Посилання

Ромат Е.В. Реклама : учеб. для ВУЗов . - 7-е изд. / Е.В. Ромат. - СПб. : Питер, 2008.

Журнал «Insurance TOP»: підсумки діяльності страхових компаній за 9 місяців 2016 року. [Електронний ресурс]. – Режим доступу:

http://forinsurer.com/files/file00587.pdf

Журнал «Insurance TOP»: Рейтинг страховых компаний Украины. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://forinsurer.com/ratings/nonlife/

Боровський А. М. Інструменти Інтернет-маркетингу страхового ринку [Текст] / А.М. Боровський, Н.В. Юдіна // «Страховий ринок в нових економічних умовах: виклики та перспективи розвитку». Збірник тез доповідей. – Київ, 2011. – С. 55-57.

Юдина Н.В. Футурология интернет-пространства [Текст] / Юдина Н.В. // Маркетинг услуг – Київ, 2014. – С. 264-277.

Базилевич, В. Д. Страхування [Текст] : підручник / В. Д. Базилевич. – К. : Знання, 2008. – 1019 с. – ISBN 978-966-346-449-7.

Вовчак, О. Д. Страхування [Текст] : навчальний посібник / О. Д. Вовчак. – 3-тє вид., стереот. – Львів : Новий Світ-2000, 2006. – 480 с. – ISBN 966-7827-53-4.

Страхування: Навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни [Текст] : навчально-методичний посібник / КНЕУ ; ред. О. О. Гаманкова. – К. : КНЕУ, 2000. – 120 с. – ISBN 966-574-198-5.

Пікус Р.В. Інновації в страхуванні: світовий досвід, напрямки розвитку в Україні / Р.В. Пікус // Теоретичні та прикладні питання економіки. — 2009. — №18. — С. 135—140.

Юдіна Н. В. «Дорожня карта» підприємства у контексті футурології техногенної економіки. Традиції і інновації. [Електронний ресурс] / Н. В. Юдіна // Інновації та фундаментальні науки в умовах техногенної економіки : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., Київ, 25 листоп. 2016 р. / [уклад. Л. І. Юдіна]. – К., 2016. − Режим доступу : http://futurolog.com.ua/publish/2/Zbirnyk.pdf#page=6 − ISBN 978-966-97581-1-8.

Бабаліч Ю. С. Роль емоцій в інтернет-комунікаціях страхових компаній [Електронний ресурс] / Ю. С. Бабаліч, Н. В. Юдіна // Актуальні проблеми економіки та управління. – Київ, 2011. – № 5 – Режим доступу: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2011_11.pdf.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Маркетинг