ВИВЕДЕННЯ НОВОЇ ПОСЛУГИ НА СПОЖИВЧИЙ РИНОК

Автор(и)

  • Н. С. Кубишина канд. економ. наук, доцент Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0002-0563-1421
  • А. А. Граділь

Ключові слова:

послуга, споживчий ринок, генерація ідеї, гібридна послуга, концепція послуги

Анотація

 У статті проаналізовано різні підходи до поетапності розроблення та виведення нових послуг і товарів на споживчий ринок, а також пропонується авторське розроблення даного процесу. У ході дослідження ринку громадського харчування в Україні, у розрізі арт-кафе, було виявлено, що найважливішими серед етапів процесу виведення та розроблення нової послуги є такі: генерація ідеї, відбір ідеї та розроблення концепції. Практичне виконання етапів було розглянуто на прикладі арт-кафе «INDIE», що відноситься до ряду гібридних послуг, так як поєднує в собі одночасно декілька сфер діяльності: освітня, харчова, розважальна та задовольняє декілька потреб споживача водночас. Розроблено варіанти слогану для закладу«INDIE» також акцентують увагу на живому спілкуванні та творчому напряму діяльності кафе.

Запропоновано концепцію такого креативного простору, як перспективного інноваційного бізнесу, що відповідає світовим тенденціям. Для втілення даної концепції, створення та успішного функціонування закладу арт-кафе запропоновано  інфраструктуру.

Посилання

Деева, Е. М. Курушин, Д.А. Маркетинг услуг : учебноепособие / Е. М. Деева, Д. А. Курушин. – Ульяновск : УлГТУ, 2015. – 218 с.

LEE FREDERIKSEN. 5 Professional ServicesMarketingTrends [Електронний ресурс] / LEE FREDERIKSEN // BrandingandMarketingfor Professional Services. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: https://hingemarketing.com/blog/story/5-professional-services-marketing-trends-to-watch-in-2016.

James C. Collins. BeyondEntrepreneurship: TurningYourBusinessintoanEnduring Great Company / James C. Collins, William C. Lazier. – Москва: АльпинаПаблишер, 2006. – 235 с.

Маслов Н. В. Принципывыведенияновыхтоваров на рынок [Електронний ресурс] / Н. В. Маслов // Энциклопедиамаркетинга. – 2008. – Режим доступу до ресурсу: http://www.marketing.spb.ru/read/article/a43.htm.

DonDebelak. 10 StepstoBring a ProducttoMarket [Електронний ресурс] / DonDebelak // Onestopinventionshop. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://onestopinventionshop.net/10-steps/.

Моргулець О. Б. Менеджмент у сфері послуг. Навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 384 с.

Ю. Ищенко. Тенденции ресторанного рынкаУкраины [Електронний ресурс] / Ю. Ищенко, А. Назаренко // CommercialProperty. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://commercialproperty.ua/cp/archive/article.php?anum=CP

Громадське харчування України сьогодні [Електронний ресурс] // Franchising.ua. – 2015. – Режим доступу до ресурсу: http://franchising.ua/stattya/2579/gromadske-harchuvannya-ukraini-sogodni/.

FaisalHoque. FiveBusinessTrendsToWatchIn 2016 [Електронний ресурс] / FaisalHoque // Fastcompany. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: https://www.fastcompany.com/3053911/hit-the-ground-running/five-business-trends-to-watch-in-2016-no-matter-how-or-where-you-work.

IndieCulture [Електронний ресурс] // TheUrbanDictionary. – 2014. – Режим доступу до ресурсу: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=indie&page=8.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Маркетинг