ОРГАНІЗАЦІЯ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ НА РИНКУ ВЕТЕРИНАРНИХ ПРЕПАРАТІВ

Автор(и)

  • О. В. Зозульов канд. економ. наук, професор Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0001-7087-2080
  • Н. С. Єремеєва

Ключові слова:

електронний бізнес, ветеринарні препарати, моделі бізнесу, інтернет-магазин, формування стратегії електронного бізнесу

Анотація

У статті розглянуто визначення електронного бізнесу різних словників та компаній. В процесі аналізу передбачається розгляд бізнес моделей, з метою розробки стратегії та її впровадження на виробниче підприємство. Процес представлений у вигляді алгоритму з послідовних етапів. В межах першого етапу проводиться аналіз ринку на якому підприємство веде свою діяльність, аналіз діяльності самого підприємства, а саме його внутрішнє середовище, цілі компанії та його стратегії, а також проводиться аналіз поведінки споживачів. На другому етапі проводиться розробка самої стратегії. Визначаються цілі, підходи та заходи електронного бізнесу та розробляється стратегія інтегрована з традиційною стратегією підприємства. На третьому етапі проходить формування інтернет магазину, вибір форм та інструментів для його створення. Наступний етап полягає в розробленні стратегії та кошторису витрат на просування інтернет магазину. Останнім та ключовим моментом алгоритму являється оцінка функціонування інтернет магазину за ключовими показниками ефективності, виявлення слабких місць стратегії та виявлення заходів для ії покращення. В процесі розгляду кожного етапу, розглянуто теоретико-методичні інструменти аналізу.

Посилання

Поняття та структура електронного бізнесу – [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://www.frontmanagement.org/fomants-1014-1.html

IBMі електронний бізнес – [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://www.ibm.com/ru/ebusiness/about_ebus.html

Тенденції та проблема розвитку електронного бізнесу в Україні – [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://ukrefs.com.ua/page,2,114335-Tendenc-ta-problemi-rozvitku-elektronnogo-b-znesu-v-Ukra-n.html

Лебеденко М.С. Основні поняття та моделі електронного бізнесу – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3836

Шалева О.І. Електронна комерція– [Електронний ресурс] – Режим доступу:http://westudents.com.ua/knigi/209-elektronna-komertsya-shaleva-o.html

Система KPI: розробка та використання показників бізнес процесів. Показники ефективності. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.businessstudio.ru/procedures/business/kpi/

Збалансована система показників – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://studme.com.ua/1801012310910/menedzhment/sbalansirovannaya_sistema_pokazateley.htm.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Маркетинг