ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ «KLN»

Автор(и)

  • Н. С. Кубишина канд. економ. наук, доцент Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0002-0563-1421
  • О. А. Липницька

Ключові слова:

ассортимент, асортиментна політика, інтернет-магазин, маркетингове дослідження, респонденти

Анотація

В статті проаналізовано сутність асортиментної політики, яка являє собою комплекс заходів направлених на планування, формування та управління товарним асортиментом, основними завданнями якого є здобуття додаткових конкурентних переваг на ринку за рахунок максимального задоволення потреб споживачів та ефективного використання внутрішніх ресурсів компанії.  Також був проаналізований інтернет-магазин «KLN», в якого виникла проблема щодо формування та управління асортиментною політикою. Для вирішення цієї проблеми було проведене маркетингове дослідження, на основі результатів якого були запропоновані рекомендації: доцільно застосовувати стратегію горизонтальної диверсифікації. Тобто передбачається, що підприємство буде додавати до своєї номенклатури нові види продукції, які потребують аналогічних маркетингових програм. Тому на основі отриманих результатів маркетингового дослідження пропонується розширювати асортимент наступними товарними категоріями: дитячі засоби гігієни, засоби для догляду за дитиною, дитячий одяг. В тому числі, доцільно підтримувати просування таких дитячих товарів як меблі, постільна білизна, іграшки та коляски.

Посилання

За подгузниками в зарубежный интернет-магазин. Украинская правда. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.epravda.com.ua/rus/publications/2013/08/19/390044/

Почему выгодно покупать детские товары в интернет-магазинах. Житомыр.Инфо. – [Електронний ресурс]. –Режим доступу: http://www.zhitomir.info/news_130913.html

Кубишина Н.С. Методика розробки стратегічного набору товарів на промисловому ринку / Н.С.Кубишина //Економічний вісник НТТУ «КПІ». – 2010. - № 7 – С. 171-178.

Товарна інноваційна політика - Кардаш В. Я., Павленко І. А. Шафалюк О. К. Товарна інноваційна політика: Підручник. — К.: кнеу, 2002. — 266 с.

Ілляшенко С.М. Маркетингова товарна політика: Підручник. – Суми: ВТД ― Університетська книга, 2005. - 234 с.

Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В. Маркетинг підприємства. Навч. посіб.– К.: Центр учбової літератури, 2012. – 612 с.

Котлер Ф. Основы маркетинга : пер. с англ. / Ф. Котлер. – М. : Ростинтэр, 1996. – 704 с.

Дихтль Е. , Хершген X. практический маркетинг: учеб. Пособие / пер. С нем. Макарова А. М. : под ред. Минко И. С. - М. : Высш. Шк. , 1995. - 225 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Маркетинг