УПРАВЛІННЯ ЛОЯЛЬНІСТЮ КЛІЄНТІВ НА РИНКУ ПОСЛУГ ДОШКІЛЬНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Н. Л. Писаренко канд. економ. наук, доцент Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0002-0526-8546
  • І. А. Погоржевська

Ключові слова:

істинна лояльність, хибна лояльність, прихована лояльність, відсутня лояльність, програма лояльності, ринок послуг розвитку дітей, задоволення клієнтів, частота покупок

Анотація

В статті проаналізовано основні підходи до визначення поняття «лояльність» та її основні види. Запропоновано методику до визначення напрямку формування програми лояльності на ринку освітніх послуг для дітей дошкільного віку. Також досліджено основні підходи  формування лояльності на основі спеціальних програм.В статті сформоване загальневизначення програми лояльності на основі систематизації найпоширеніших визначень різних авторів, її можливі цілі та основні задачі, які визначають подальший результат. Розглянуто їх види та основні складові, що залежать від специфіки діяльності компанії та виду лояльності яка притаманна її клієнтам.

Визначений для компанії ТОВ «Джеронімо» поетапний процес формування лояльності, що враховує особливості ринку послуг дошкільного розвитку та специфіку послуг, як товару. Також детально проаналізований кожен з етапів процесу формування лояльності  та надані рекомендації щодо управління лояльністю на даному ринку.

Посилання

Бутчер С. Програми лояльності і клуби постійних клієнтів. изд. дом Вільямс, 2004. - с. 60-63.

Аакер Д. Створення сильних брендів / Д. Аакер ; пер. З англ. – 2-ге вид. – М. : Видавничий дім Гребеникова, 2008. – 320 с.

Эффективные программы лояльности. Как привлечь и удержать клиентов: Васин Ю.В., Лаврентьев Л.Г., Самсонов А.В. : – Альпина Бизнес Букс ,2005.

Dick A. S., Basu K. Customer Loyalty: Toward an Integrated Conceptual Framework // Journal of the academy of marketing science. – 1994. – С.. 99-113.

Горелик Д.Е. Программы лояльности на Западе и в России // Маркетинг и маркетинговые исследования.–2003.-№6(48).– с.55-60

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Маркетинг