ПРОСУВАННЯ БРЕНДУ ДЕКОРАТИВНОЇ КОСМЕТИКИ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

Автор(и)

  • Н. В. Юдіна канд. економ. наук, доцент, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0002-1730-9341
  • Т. А. Савчук

Ключові слова:

просування в інтернеті, традиційний маркетинг, вхідний маркетинг, декоративна косметика, моделі прийняття рішення про покупку

Анотація

У роботі розглянуто основні особливості просування в мережі інтернет.  За результатом аналізу зарубіжних публікацій було запропоновано розподіл маркетингової діяльності на традиційний та вхідний маркетинг. На основі даного розподілу в статті представлені інструменти, які використовуються в мережі інтернет з метою удосконалення системи просування для кожного напрямку; також розглянуто основні особливості кожного з даних інструментів просування. Визначено переваги та недоліки використання традиційного та вхідного маркетингу для ринку декоративної косметики. Ще однією складовою даної роботи є представлення та аналіз основних моделей стадій процесу прийняття рішень про покупки. За результатами даного аналізу було обрано найбільш відповідну модель для ринку декоративної косметики. На основі проведеного дослідження в даній статті наводяться пропозиції щодо найбільш ефективних інструментів просування для ринку декоративної косметики на кожній зі стадій обраної моделі, а також наведено приклади та рекомендації щодо їх використання.  Дане питання є актуальними так, як представленні рекомендації дадуть можливість компаніям обраного ринку підвищити власну конкурентоспроможність, охопити більшу кількість цільової аудиторії та збільшити об’єми продажів продукції.

Посилання

Уанет 2016: интернет-проникновение преодолело 60%. [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://ain.ua/2016/03/28/uanet-2016-internet-proniknovenie-preodolelo-60-a-35-zaxodov-prishlis-na-mobajl.

GemiusAudience: интернет-аудитория Уанета. Отчет июль,

– 20 с;

Котлер Ф. Маркетинг менеджмент: Анализ, планирование, внедрение, контроль / Ф. Котлер; пер.с англ. – СПб.: ПитерКом, 1998. – С. 885-890;

Зозулёв А.В., Кубышина Н.С. Маркетинг //Под. ред. С.А. Солнцева. – К.:Знання; М.: Рыбари, 2011. – 421 с;

Старостіна А.О., Зозульов О.В. Макретинг : Навч. Посіб. – 3 – тє вид.,перероб. – К.: Знання, 2006. – 327с.

Центр маркетингових компетенції, AIDA. [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://marketolog.biz/aida-page-115.html.

Поминова Н. Что такое inbound маркетинг [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://doitinbound.com/blog/what-is-inbound-marketing/.

What is InBound marketing? [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://www.hubspot.com/inbound-marketing.

Rick Whittingto. Activities That Make Up An Inbound Marketing Strategy. [Електронний ресурс] - Режим доступу: https://www.rickwhittington.com/blog/inbound-marketing-strategy-activities.

Юдіна Н. В. Динамічна модель рекламного впливу як інструмент ефективної рекламної кампанії [Електронний ресурс] / Н. В. Юдіна // Проблеми системного підходу в економіці : збірник наукових праць : [електронне наукове фахове видання] / НАУ ; Нац. бібл. України ім. В. І. Вернадського. – Електрон. журн. – К. : НАУ, 2007. – Вип. 3. - Режим доступу : http://ecobio.nau.edu.ua/index.php/EPSAE/article/view/3950.

Юдина Н.В. Футурология интернет-пространства // Маркетинг услуг. – Изд. Дом Гребенникова. – 2014. - № 4 – С. 164 – 175.

Нечитайло С. Д. Інбаунд маркетинг як потужний інструмент лідогенерації / С. Д. Нечитайло, Н. В. Юдіна // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 17.

Рева О.В. Особливості маркетингових досліджень інструментами соціальних мереж в Україні / О.В. Рева, Н.В. Юдіна // Міжнародна економіка: інтеграція науки та практики. Збірник наукових праць. - Випуск 3, 2013. – С. 160-166.

Нечитайло С. Д. Instagram как эффективный инструмент маркетинговых коммуникаций на международных рынках / С. Д. Нечитайло, Н. В. Юдина / Міжнародна економіка: інтеграція науки та практики: Збірник наук. праць: НТУУ «КПІ», 2015 р. - Випуск 5 – с. 58-64 - Режим доступу : http://ied.kpi.ua/wp-content/uploads/2015/09/IE-2015.pdf#page=58.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Маркетинг