РОЗРОБЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ ВИВЕДЕННЯ НОВОГО ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА ТОВАРУ НА РИНОК

Автор(и)

  • О. В. Зозульов канд. економ. наук, професор Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», https://orcid.org/0000-0001-7087-2080
  • Є. А. Домашева

Ключові слова:

стратегія, стратегія виведення нового товару на ринок, структурно-логічна схема, алгоритм розроблення стратегії, точка входу на ринок

Анотація

Перехід до нового технологічного укладу, інтенсифікація економічних процесів, глобалізація стали причиною зростання конкурентного тиску. Це вимагає від підприємств мобільності, модерності, моментальної реакції на виклики ринку шляхом удосконалення існуючих товарів та створення нових. У статті розкрито поняття «стратегія», «стратегія виведення» та наведено типи існуючих стратегій залежно від підходів. Акцентується увага на необхідності алгоритмізації процесу розроблення стратегії виведення нового для підприємства товару на ринок, що сприяє підвищенню ефективності управління діяльністю ринкових суб’єктів. Запропоновано структурно-логічну схему формування маркетингової стратегії. В основі лежить метод дедукції та аналізу ієрархій. Кожен етап передбачає деталізацію первинної стратегії. Застосовуються такі інструменти як GAP-аналіз, побудова карт стратегічних груп, сегментація. Також розроблено алгоритм визначення точок входження для товарів масового попиту ґрунтуючись на аналізі ринку побутової хімії.

Посилання

Минцберг Г., Альстрэнд Б., Лэмпел Дж. Школы стратегий / Пер. с англ, под ред. Ю. Н. Каптуревского. — СПб: Издательство «Питер», 2000. — 336 с.: ил. — (Серия «Теория и практика менеджмента»)

Чуба Д.М. Впровадження нового товару на промисловий ринок: автореф. магістерська дипломна робота на здобуттямагістра: спеціальність 8.03050701 «Маркетинг»/Д. М. Чуба. – Київ, 2016. – 20 с.

A winning framework for market entry strategies [Електронний ресурс]. – Електронні дані. – Режим доступу: http://www.business-fundas.com/2010/market-entry-strategy/

Зозулев А.В. Маркетинговые исследования : теория, методология, статистика: учеб.пособие/ А.В. Зозулев, С.А. Солнцев. – М.: Рыбари; К.: Знання, 2008. – 643 с.

Зозулев А. В. Промышленный маркетинг: рыночная стратегия: Учеб.пособие. — К.: Центр учебной литературы, 2010. — 576 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Маркетинг