СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • С.С Єсюнін
  • Л.М. Шульгіна

Ключові слова:

Маркетингові комунікації, інтегровані маркетингових комунікації, конкурентоспроможність підприємства.

Анотація

У статті розглянуто особливості формування системи маркетингових
комунікацій, як фактору підвищення конкурентоспроможність підприємства. Визначено
фактори впливу та етапи формування системи маркетингових комунікацій. Розглянуто
основні елементи комплексу маркетингових комунікацій, їх переваги та недоліки в
залежності від сфери застосування. Виділено особливості маркетингових комунікацій на
підприємстві, що орієнтовано на різні цільові сегменти ринку. Сформовано рекомендації
щодо впровадження системи маркетингових комунікацій, а також особливості
просування продукції підприємства на B2B та B2C ринку з застосуванням сучасних
інформаційних технологій. Визначено елементи комплексу маркетингових комунікацій, які
є важливими для підвищення конкурентоспроможності підприємства на прикладі
інформаційного агентства ТОВ "Українські новини", аналіз маркетингової діяльності та
її впливу на конкурентоспроможність якого було проведено у статті.

Посилання

Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс Пер. з англ.: навч. пос. М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001. 608 с.

Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика: Навчальний посібник. Київ: Вища школа, 1994. 327 с.

Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход; Перевод с англ. под ред. С. Г. Божук. СПб: Питер, 2001. 864 с.

Зозулёв А.В. Сегментированиерынка: учеб. пособие. Х.: Студцентр, 2003. 232 с.

Офіційний сайт ТОВ «Українські новини» URL: http://ukranews.com/

Федорченко А. В. Система маркетингових досліджень: монографія. К. : КНЕУ, 2009. 267 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Менеджмент