ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА: СВІТОВИЙ ТА ВІТЧИЗНЯНИЙ ДОСВІД

Автор(и)

  • С.В. Одінцева
  • Л.П. Артеменко

Ключові слова:

імідж, конкурентоспроможність, формування іміджу підприємства, позитивний імідж підприємства.

Анотація

У статті розглянуто теоретичні, практичні аспекти та основні детермінанти формування іміджу підприємства як фактора конкурентоспроможності в динамічних умовах господарювання. Проаналізовано внутрішній імідж, як культуру підприємства та соціально-психологічний клімат. Обґрунтовано необхідність для підприємства декількох іміджів: для партнерів, для громадськості, для державних органів, для споживачів. Доведено, що позитивний імідж сприяє стабільному комерційному успіху підприємства, підвищує конкурентоспроможність комерційного підприємства на ринку, залучаючи споживачів і партнерів і полегшуючи доступ до ресурсів (фінансові, інформаційні, людські, матеріальні). В статті узагальнені підходи до визначення поняття іміджу підприємства; визначено основні напрямки формування іміджу підприємства на основі життєвого циклу; сформульовано помилки в формуванні іміджа підприємства на основі закордонного досвіду. Визначено необхідність формування іміджу підприємства для персоналу компанії.

Посилання

Аакер Д. Создание сильных брендов. М.: Издательский дом Гребенникова, 2003 .С.

Примак Т. О. PR для менеджерів і маркетологів : навч. посіб. - Київ: Центр учбової літератури ЦУЛ, 2013. С. 204.

Приходченко Я. В. Іміджелогія. Донецьк: ДонНУЕТ, 2011. С. 49.

Химич І. Г. Імідж як важливий показник діяльності підприємства у сучасних умовах розвитку корпоративної культури. Економіка та держава. 2009. № 9. С. 59–61.

Пшенишнюк І. О. Імідж підприємства як метод конкурентної боротьби. Економіка та держава. 2012. № 5. С. 19-21.

Булкакова О.В. Бренд-імідж підприємства на споживчому ринку. Науковий вісник

Ужгородського національного університету. 2017. Вип. 13. Ч.1. С. 31-36. URL:http://www.visnyk-econom.uzhnu.uz.ua/archive/13_1_2017ua/9.pdf

Семенчук Т. Б., Гера О. Г. Сучасна модель формування іміджу організації. Науковий

вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. 2014. Вип. 7(3).С. 178-181

Левкіна Р. В., Левкін А. В. Імідж підприємств на ринку екологічно чистої продукції.

Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2016. № 2. С. 67-70

Лозовський О. М., Дрончак І. В. Формування іміджу підприємства як елементу

конкурентоспроможності. Молодий вчений. 2016. № 1(1). С. 101-104. URL:http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_1(1)__25.

Чумиков А. Н. Имидж - репутация - бренд: традиционные подходы и новые технологии: сб. ст. М.: Директ-Медиа, 2015. С. 106.

Вишнякова М. Концепция формирования имиджа компании (общий подход и рекомендации). Маркетинг. 2003. № 5. С. 29.

Примак Т. О. Паблік рілейшинз у бізнесі: навч. посіб. К.:КНЕУ, 2006. 176 с. URL: http://library.if.ua/book/127/8374.html

Переверзєва А.В. Дослідження підходів до оцінки іміджу підприємства. Вісн.

Донецького національного університету економіки і торгівлі. 2011. №4 (52). 133-137 с.

Секреты успеха известных компаний. Near You.

URL: http://nearyou.ru/0other/14bchiken.html

Ілляшенко С. М., Колодка А. В. Роль іміджу у забезпеченні сталого розвитку промислових підприємств. Сталий розвиток - ХХІ століття: управління, технології, моделі. Дискусії 2016 : колективна монографія / за ред. Є.В. Хлобистова. Черкаси : Чебаненко Ю., 2016. 522-535 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Менеджмент