СПОЖИВАЧ У СУЧАСНОМУ СВІТІ: ПРОБЛЕМИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ, САМОСПРИЙНЯТТЯ І ВЗАЄМОВІДНОСИНИ З НАВКОЛИШНІМ СВІТОМ. ВИКОРИСТАННЯ В МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

Ключові слова:

поведінка споживача, маркетинг, ідентифікація, самосприйняття, самоусвідомлення.

Анотація

Стаття присвячена дослідженню проблеми ідентифікації, самоусвідомлення, самосприйняття і взаємовідносин з навколишнім світом людини та впливу даних компонентів на поведінку споживача. У статті означені еволюція само усвідомлення людини, передумови та причини сучасної характерної поведінки індивідуума західної цивілізації, а також використання у маркетингу цих особливостей. Розуміння поведінки споживачів має вирішальне значення для ефективного маркетингу, допомагаючи менеджерам направити відповідних людей для цілеспрямованих дій, а також розробляти та надавати корисні поради. Кожен елемент маркетингового плану приносить вигоду якщо компанія розуміє поведінку споживача і швидкими темпами трансформує споживчі ринки сьогодні.

Посилання

Зозульов А. В. Поведінка споживачів: навчальний посібник / А. В. Зозульов. - К.: Знання, 2004. - 364 с.

Блекуелл Р. Поведінка споживачів / Р. Блекуелл, П. Мініард, Д. Енджел. - СПб, 2007.- 944 с.

Сергодеева Е. А. Традиції в сучасному суспільстві: особливості конструювання ідентичності / Е. А. Сергодеева. // Вісник Адигейського державного університету. -№1

Регіонознавство: філософія, історія, соціологія, юриспруденція, політологія,культурологія. - 2013.

Уваров П. Б. Поведінка сучасної людини: історико-антропологічний етюд / Уваров П. Б. - 2012.

Архангельская К.В., Закс Л.А. Потребление брендов как практика

самоидентификации современного человека // Известия УрГЭУ. 2011. №5 (37)

Ross, I. (1971). Self-concept and consumer behavior. The Journal of Business, 44, 38-50

Toth, Marisa, "The Role of Self-Concept in Consumer Behavior" (2014).UNLV Theses, Dissertations, Professional Papers, and Capstones. 2161

Landon, E. (1974). Self-concept, ideal self-concept and consumer purchase intentions.

Journal of Consumer Research, 1, 44-51

Grubb, E. & Grathwohl, H. (1967). Consumer self-concept, symbolism, and market behavior: A theoretical approach. Journal of Marketing, 31(4), 22-27

Carol A. Scott (1978) ,"Self-Perception Processes in Consumer Behavior: Interpreting One's Own Experiences", in NA - Advances in Consumer Research Volume 05, eds. Kent Hunt, Ann Abor, MI : Association for Consumer Research, Pages: 714-720

Escalas, Jennifer, et al. “Self-Identity and Consumer Behavior.” Journal of Consumer Research, vol. 39, no. 5, 2013, pp. xv-xviii

A. Firat K., Y. Kutucuoğlu, I. A. Saltik, Ö. Tunçel Consumption, Consumer Culture And Consumer Society Journal of Community Positive Practices, XIII(1) 2013, 182-203 ISSN

Print: 1582-8344; Electronic: 2247-6571

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Маркетинг