ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ ЕРГОНОМІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ ЯК СПОСІБ ПОСИЛЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ

Автор(и)

Ключові слова:

ергономічна продукція, товарна політика, диференціація продукції ергономічна продукція, диференціація продукції,

Анотація

В статті описано особливість управління товарною політикою підприємства
«Ergo Place», що працює на ринку ергономічної продукції України. Було
охарактеризовано специфіку цільової аудиторії ергономічної продукції, особливості ергономічної продукції та українського ринку ергономічної продукції для облаштування робочого місця, а також особливості діяльності підприємства «Ergo Place» на цьому ринку. Опираючись на ринкову ситуацію підприємству було рекомендовано збільшувати обсяги збуту продукції та шукати шляхи посилення конкурентних переваг. У роботі було визначено два основних підходи до посилення конкурентних переваг. В межах підходу
зосередженого на споживачах було детально розглянуто диференціацію. На основі існуючих методик, запропоновано процедуру проведення диференціації ергономічної продукції на прикладі підприємства «Ergo Place», з врахуванням специфіки ринкового середовища та особливостей ергономічної продукції. . Дана стаття спрямована на розробку процедури, що направлена на зменшення невизначеності управлінських рішень під час управління товарною політикою підприємства на ринку ергономічної продукції.

Посилання

Кубишина Н. С. Методика розробки стратегічного набору товарів на промисловому ринку //Економічний вісник НТУУ «КПІ».—Режим доступу до джерела: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/evkpi/2010/7.Mark/33_kpi_2010_7.pdf. – 2010.

Осовська Г.В. Осовський О.А. Менеджмент організацій. – Навч. посібник. – К.: Кондор, 2007. – 676 с

Швайка Л. А. Планування діяльності підприємства [Текст] : Навч. посіб. / Л.А. Швайка. - Л. : Новий світ , 2003. - 268 с

Котлер, Филип Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер, К. Л. Келлер. - 12-е изд. - СПб.: Питер, 2008. - 816 с.

Савченко К. А. Оптимізація товарного асортименту ергономічної продукції / К. А. Савченко, В. В. Стадніченко. // Економічний вісник НТУУ "КПІ". – 2017. – №14.

Маркетинг: Учебник / А.Н.Романов, Ю.Ю.Корлюгов, С.А.Красильников и др.; Под ред. А.Н.Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1995. - 560 с.

Малхотра Н. К. Маркетинговые исследования. Практическое руководство / Нэреш К. Малхотра. – Москва: Вильямс, 2016. – 1184 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Маркетинг