УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ЕЛЬФА ЛАБОРАТОРІЯ»

Автор(и)

Ключові слова:

управління, асортиментна політика, модель, ринок косметичних засобів,

Анотація

У статті розглянуто підходи вітчизняних та іноземних авторів до визначення
сутності «асортиментної політики». Систематизовано визначення за виокремленими підходами. Виокремлено основні переваги та недоліки підходів. Різноманіття факторів, що впливають на процес впровадження асортиментної політики на різних ринках зумовлює складність виведення універсальних рекомендацій, що були б однаково ефективним в різних галузях. Тому постає необхідність створення саме такої моделі, що
давала б змогу шляхом виконання конкретних дій досягати високих показників ефективності. Запропоновано модель управління асортиментною політикою підприємства. Використовувати дану модель рекомендовано для підприємства ТОВ «Ельфа Лабораторія». Адже аналіз ринку косметичних засобів показав, що динаміка розвитку потреб споживачів вимагає від підприємств даної галузі значної гнучкості в управлінні асортиментом та необхідності постійного контролю за відповідністю здійснюваних заходів щодо вдосконалення асортименту викликам ринку. Таким чином, в статті повністю висвітлено теоретичні засади управління асортиментною політикою
на підприємстві та запропоновано конкретну модель, що повинна допомогти в питанні оптимізації процесу управління асортиментною політикою.

Посилання

Багиев Г.Л. Маркетинг: учебник для вузов. 3-е изд. / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич. – СПб.: Питер, 2010. – 576 с.

Халявина М. Л. Ассортиментная политика предприятия: анализ основных взглядов [Электронный ресурс] / М. Л. Халявина // Научный журнал КубГАУ. ‒ 2012. ‒ №84 (10) ‒ Режим доступа : http://ej.kubagro.ru/2012/10/pdf/01.pdf.3.

Кубишина Н.С. Методика розробки стратегічного набору товарів на промисловому ринку / Н.С. Кубишина // Економічний вісник НТТУ «КПІ». – 2010. – № 7. – С. 171–178.

Троян А. В. Особливості асортиментної політики підприємства в сучасних умовах господарювання [Електронний ресурс] / А. В. Троян // Ефективна економіка. ‒ 2014. ‒ №1 ‒ Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2708.

Кнышова Е. Н. Маркетинг: [учеб. пособие] / Е. Н. Кнышева. – М. : Форум, 2004. – 282 с

Немков В. А. Методические основы формирования ассортиментной политики промышленного предприятия / В. А. Немков // Современные аспекты экономики. ‒ 2013. ‒ №13 (41). ‒ 145-155.

Мяснянкина О. В. Экономика предприятия : [учебное пособие] / О. В. Мяснянкина, Б. Г. Преображенский. ‒ М. : Кнорус. 2008. ‒ 190 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Маркетинг