ПРОЦЕДУРА СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ АСОРТИМЕНТУ ТОВАРІВ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ

Автор(и)

Ключові слова:

асортимент товарів, портфель товарів, методи оцінки асортименту, кольорографічний метод,

Анотація

В статті описуються актуальні методи формування асортименту товарів для
підприємств електротехнічного спрямування, а також метод за власної розробки автора, що включає в себе огляд існуючих та потенційних товарів підприємства крізь призму конкуренції на ринку. Методика кольорографічного методу оцінки доцільності асортименту товарів є корисною для підприємств, адже дозволяє не лише побачити свої
конкурентні позиції та переглянути власний портфель товарів, а й має перспективу актуалізації даних шляхом врахування тенденцій, що створюються основними гравцями ринку. Перетин із матрицею «товар-ринок» І. Ансоффа, дає можливість оглянути яку стратегію краще застосувати для якого товару. Стаття має огляд основних факторів,
що повинні враховуватись як при оцінці існуючого асортименту товарів, а також перелік ключових аспектів, що забезпечать конкурентоспроможність нового портфелю товарів.

Посилання

Кубишина Н. С. Методика розробки стратегічного набору товарів на промисловому ринку //Економічний вісник НТУУ «КПІ».—Режим доступу до джерела: http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/evkpi/2010/7. Mark/33_kpi_2010_7.pdf. – 2010.

Кубишина Н.С. Основні напрямки розробки товарної політики / Н.С. Кубишина // Економіка: проблеми теорії та практики. Збірник наукових праць. – 2001. – №6. – С. 43- 52.

Как рассчитать объем рынка? Факторы и индексы, которыми можно

руководствоваться для принятия решения [Електронний ресурс] // Z&G. Branding. – Режим доступу до ресурсу: http://www.marketing.spb.ru/lib-research/methods/bdi_cdi_gpi.htm. – 2016.

Ілляшенко С. М. Товарна інноваційна політика : підручник / С. М. Ілляшенко, Ю.С. Шипуліна. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2007. – 281 с.

Зозулев А. В. Маркетинг : учебное пособие / А. В. Зозулев, Н. С. Кубышина ; под ред. С. А. Солнцева. – К. : Знання ; М. : Рыбари, 2011. – 421 с.

Н.И. Базылев, С.П. Гурко, М.Н. Базылева и др.. Экономическая теория: Пособие для преподават., аспирантов и стажеров. — 4-е изд., стереотип. — М.: Книжный Дом; М. : Экоперспектива, 2005. — 637 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Маркетинг