ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РЕКЛАМНОГО ЗВЕРНЕННЯ ДО СПОЖИВАЧІВ ПОКОЛІННЯ Z

Автор(и)

Ключові слова:

реклама, покоління Z, соціальні медіа, digital,

Анотація

У статті підіймається проблема формування рекламних звернень для потенційних споживачів, що відносяться до покоління Z. Наводиться компаративний аналіз споживачів, що відносяться до поколінь X, Y та Z. Проведено статистичний аналіз відношення поколінь до різних типів реклами. Розглянуто специфіку рекламних звернень для покоління Z, описана їх система цінностей. У статті надано основні особливості таргетингу, що дає можливість сформувати ефективне рекламне звернення і не допустити неефективного використання бюджетних коштів замовника реклами. Стаття допоможе маркетологам більш детально зрозуміти специфіку покоління Z.

Посилання

Золоедов М. Изучение восприятия рекламы поколениями X, Z и Y. [Електронний

ресурс] / Максим Золоедов // MMR. – 2017. – Режим доступу до ресурсу:http://mmr.ua/show/pokolenie_z_predpochitaet_reklamu_v_kinoteatrah_i_outdoor#2092508349.1511336812.

Голицына А. Популярность блокировщиков рекламы [Електронний ресурс] /Анастасия Голицына // ВЕДОМОСТИ. – 2016. – Режим доступу до ресурсу:https://www.vedomosti.ru/technology/articles/2017/06/29/701967-zamedlilsyablokirovschikov.

Как вовлекать цифровое поколение Z [Електронний ресурс] // Sostav.ua. – 2017. –

Режим доступу до ресурсу: http://sostav.ua/publication/kak-vovlekat-tsifrovoe-pokoleniez-75906.html.

AdReaction Gen X,Y,Z [Електронний ресурс] // Kantar Millwardbrown. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: http://www.millwardbrown.com/adreaction/genxyz/global/home.

Arteeva A. Какую рекламу любят подростки [Електронний ресурс] / Anna Arteeva //PromoAtlas. – 2016. – Режим доступу до ресурсу: http://promoatlas.ru/pokolenie-zkakuyu-

reklamu-lyubyat-podrostki/.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Маркетинг