ФОРМУВАННЯ ОПТИМАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ ONLINE- OFFLINE ЗБУТОВОЇ МЕРЕЖІ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ УКРАЇНСЬКОГО ПРЕДСТАВНИЦТВА КОМПАНІЇ «HAPPY SOCKS»

Автор(и)

Ключові слова:

збутова мережа, канали збуту, географічні ринки, онлайн-збут, KPI- показники, оптимізація, маркетинг,

Анотація

У статті розглянуто проблему формування та удосконалення збутової мережі
підприємства в контексті співвідношення онлайн і офлайн каналів та вибору методів просування в площині Інтернету. Визначено перелік критеріїв оцінки географічних ринків збуту та збутових каналів, сформовано схему відповідності рівня привабливості ринку та релевантного збутового каналу/ їх комбінації. Оцінено роботу інтернет-магазину та різних шляхів його просування за KPI-показниками. Маючи таку інформацію підприємство може прийняти рішення про оптимізацію структури збутової мережі та співвідношення online-offline каналів у ній відповідно до власних цілей та ресурсів.

Посилання

Економічний аналіз діяльності суб’єктів господарювання: Підручник. — 3-тє вид., перероб. і доп. / Попович П.Я. — К., 2008. — 630 с.

Управління збутовою політикою. Навч. посіб.– К.: Центр учбової літератури, 2011. – 240 с.

Солнцев С.О. Структурування дилерської мережі з метою підвищення її ефективності / Солнцев С.О., Стадніченко В.В.. – 2008. – С. 893–894.

Довбня С.Б. Стратегія підприємства. Частина 1: Навч. посібник / Довбня С.Б., Найдовська А.О., Хитько М.М.. – Дніпро: НМетаАУ, 2011. – 71 с.

Формування омніканальної збутової стратегії підприємства / О. В. Зозульов, М. Левченко // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2016. - № 13. - С. 361-368.

Кувиркова М. В. Формування моделі процесу розширення збуту в каналах дистрібуції для промислових виробників будматеріалів / Кувиркова М. В., Зозульов О. В.. // Актуальні проблеми економіки та управління. – 2014.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Маркетинг