ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО РЕПОЗИЦІОНУВАННЯ БРЕНДУ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ
Анотація
Мета статті висвітлити нові низьковитратні методи, які дозволяють репозиціонувати бренд компанії на промисловому ринку більш ефективно. У статті наведені основні приклади способів репозиціонування бренду, які використовуються в сучасній маркетинговій практиці. А також показані інновацыйны методи і інструменти для зниження витрат при репозиціювання торгової марки (бренду).
Посилання
Келлер А.М. Стратегический бренд-менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом – 2-е изд. - пер. с англ. - М.: Вильямс, 2005. – 704 с.
Muzellec L. Corporate Rebranding – An Exploratory Review / Muzellec L., Doogan M., Lambkin M. - K. : Irish Marketing Review, vol. 16, no. 2, 2003. – 264p.
. Овчинникова О.Г. Ребрендинг / О.Г. Овчинникова. – М.: Альфа-Пресс. – 2007. – 325 с.
Івашова, Н. В. Формування бренд-орієнтованої системи управління комунікаціями промислового підприємства: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. В. Івашова; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2010. - 21 с. - укp.
Тєлєтов, О.С. Брендинг та ребрендинг в умовах сучасних промислових виробництв / О.С. Тєлєтов // Вид-во Львівської політехніки. – 2010. – С. 504.
Рий В.В. Програмное обеспечение Лилуу Платформы [Електронний ресурс] / Рий В.В. – Режим доступу до ресурсу: https://leeloo.ai/.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.