ДОСВІД СЕГМЕНТУВАННЯ АУДИТОРІЇ ГЕЙМЕРІВ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • А. Дяченко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • О. Зозульов Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

Ключові слова:

сегментація, типологізація, геймери, аудиторія, комп'ютерні ігри, ігрова поведінка, кластерний аналіз, жанри комп'ютерних ігор

Анотація

У статті розкривають можливості використання комп'ютерних технологій, які є дуже актуальними останні 5 років для деяких сегментів споживачів. Дана стаття є актуальною і може бути використана розробниками самих останніх комп'ютерних ігор, а також маркетологами для проведення подальших досліджень.
Результати кількісного дослідження геймерів були використані для розробки і використання методики їх сегментування. В основу цієї методики були покладені відмінності в ігрових практиках, ставлення до ігор, місці останніх у соціальному житті опитаних. Виділено і описано п'ять груп респондентів: консерватори, фанати, зацікавлені, казуали та віртуали; аналізуються відмінності в їх ігровоій поведінці.

Біографії авторів

А. Дяченко, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

кафедра промислового маркетингу

О. Зозульов, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

кафедра промислового маркетингу

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-24

Номер

Розділ

Маркетинг