ДОСВІД СЕГМЕНТУВАННЯ АУДИТОРІЇ ГЕЙМЕРІВ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
сегментація, типологізація, геймери, аудиторія, комп'ютерні ігри, ігрова поведінка, кластерний аналіз, жанри комп'ютерних ігорАнотація
У статті розкривають можливості використання комп'ютерних технологій, які є дуже актуальними останні 5 років для деяких сегментів споживачів. Дана стаття є актуальною і може бути використана розробниками самих останніх комп'ютерних ігор, а також маркетологами для проведення подальших досліджень.
Результати кількісного дослідження геймерів були використані для розробки і використання методики їх сегментування. В основу цієї методики були покладені відмінності в ігрових практиках, ставлення до ігор, місці останніх у соціальному житті опитаних. Виділено і описано п'ять груп респондентів: консерватори, фанати, зацікавлені, казуали та віртуали; аналізуються відмінності в їх ігровоій поведінці.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.