ПОРТФЕЛЬ БРЕНДІВ КОМПАНІЇ: СТРУКТУРА ТА УПРАВЛІННЯ

Автор(и)

  • Д.Д. Змітрович Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • С.О. Солнцев Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

Ключові слова:

бренд, портфель брендів, підхід, стратегія, споживча цінність

Анотація

Стаття присвячена дослідженню стратегій та підходів до управління портфелем брендів, та визначенню більш доцільної та актуальних у сучасних ринкових умовах. Розкрито поняття «портфель брендів» з наведенням тлумачень різних авторів та за різних підходів. Розкрито поняття «архітектура брендів», а також розглянуто роботи різних науковців на тему що піднімається у даній статті. Окрім цього було виділено вплив торгової марки на споживачів за умов різних цінових сегментів. Наведено основні підходи управління брендом в рамках ринкових стратегій підприємства. Як результат було запропоновано розглянути ціннісний підхід до управління портфелем брендів підприємства, та в рамках ціннісної трактовки маркетингу виведено визначення управління портфелем брендів у ціннісному аспекті. Результати даної статті показують значення управління портфелем брендів у наш час, та в рамках виведеного аспекту управління висвітлює нові конкурентні переваги що може досягти підприємство.

Біографія автора

С.О. Солнцев, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

зав. кафедрою промислового маркетингу

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-18

Номер

Розділ

Маркетинг