ПОРТФЕЛЬ БРЕНДІВ КОМПАНІЇ: СТРУКТУРА ТА УПРАВЛІННЯ
Ключові слова:
бренд, портфель брендів, підхід, стратегія, споживча цінністьАнотація
Стаття присвячена дослідженню стратегій та підходів до управління портфелем брендів, та визначенню більш доцільної та актуальних у сучасних ринкових умовах. Розкрито поняття «портфель брендів» з наведенням тлумачень різних авторів та за різних підходів. Розкрито поняття «архітектура брендів», а також розглянуто роботи різних науковців на тему що піднімається у даній статті. Окрім цього було виділено вплив торгової марки на споживачів за умов різних цінових сегментів. Наведено основні підходи управління брендом в рамках ринкових стратегій підприємства. Як результат було запропоновано розглянути ціннісний підхід до управління портфелем брендів підприємства, та в рамках ціннісної трактовки маркетингу виведено визначення управління портфелем брендів у ціннісному аспекті. Результати даної статті показують значення управління портфелем брендів у наш час, та в рамках виведеного аспекту управління висвітлює нові конкурентні переваги що може досягти підприємство.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.