СПЕЦИФІКА ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ КРАФТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • А. Є. Кульчицька Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Т.О. Царьова Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

Ключові слова:

крафт, розвиток ринку, маркетингове середовище

Анотація

У статті розглядається сучасний стан ринку крафтової продукції в Україні. Наведено порівнювальну характеристику стану ринків Європи, Америки та України. Надано поняття крафтової продукції та охарактеризовано особливості її виготовлення та вимоги до крафтових пивоварень. Проаналізовано фактори маркетингового середовища, головні тенденції, загрози та можливості економічного, політико-правового, соціокультурного середовища. Визначено особливості та обмеження виробничого процесу, що спрямовує виробників на використання стратегії диференціації на відміну від гравців, що виробляють пиво для масового ринку .Охарактеризовано специфіку попиту. Описано особливості  поведінки потенційних споживачів, що стимулюють виробників до нецінової конкуренції. Зазначено особливості конкуренції, стан та динаміку розвитку основних гравців ринку, визначено, що конкуренція є олігополістичною через високі вхідні бар’єри. На основі проведеного аналізу із урахуванням тенденцій розвитку ринку визначено джерела конкурентоспроможності  та охарактеризовано подальші напрямки розвитку маркетингової діяльності виробників в межах ринку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-17

Номер

Розділ

Маркетинг