СПЕЦИФІКА ТА ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ РИНКУ КРАФТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ В УКРАЇНІ
Ключові слова:
крафт, розвиток ринку, маркетингове середовищеАнотація
У статті розглядається сучасний стан ринку крафтової продукції в Україні. Наведено порівнювальну характеристику стану ринків Європи, Америки та України. Надано поняття крафтової продукції та охарактеризовано особливості її виготовлення та вимоги до крафтових пивоварень. Проаналізовано фактори маркетингового середовища, головні тенденції, загрози та можливості економічного, політико-правового, соціокультурного середовища. Визначено особливості та обмеження виробничого процесу, що спрямовує виробників на використання стратегії диференціації на відміну від гравців, що виробляють пиво для масового ринку .Охарактеризовано специфіку попиту. Описано особливості поведінки потенційних споживачів, що стимулюють виробників до нецінової конкуренції. Зазначено особливості конкуренції, стан та динаміку розвитку основних гравців ринку, визначено, що конкуренція є олігополістичною через високі вхідні бар’єри. На основі проведеного аналізу із урахуванням тенденцій розвитку ринку визначено джерела конкурентоспроможності та охарактеризовано подальші напрямки розвитку маркетингової діяльності виробників в межах ринку.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.