УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ НА РИНКУ КРАФТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ
Ключові слова:
крафт, управління асортиментом, аналіз асортименту, методи формування асортиментуАнотація
В статті розглянуто основні методи формування товарного асортименту та проведено їх класифікацію і узагальнення. Дано детальний опис кожного методу: метод вивчення товарної лінійки підприємства, Метод формування асортименту з урахуванням економічних цілей підприємства , метод аналізу асортименту із використанням матриці «Маркон», метод аналізу продуктового портфелю компанії за матрицею Бостонської Консалтингової Групи, метод Боровинського та методи експертних оцінок. Також проведено аналіз особливостей використання методів, передумов їх застосування, а саме: визначено поточний стан підприємств-броварів, особливості їх виробничо\ діяльності. Визначено динаміку та особливості розвитку ринку крафтового пива, особливості конкуренції та специфіку попиту, що відрізняється низькою лояльністю, низькими витратами на переключення між пропозиціями, прагненням до нових вражень та нераціональною природою прийняття рішення. На основі проведеного аналізу визначено доцільну групу методів формування товарного асортименту на даному етапі розвитку ринку крафтової продукції.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.