УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ НА РИНКУ КРАФТОВОЇ ПРОДУКЦІЇ

Автор(и)

  • А. Є. Кульчицька Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Т.О. Царьова Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0003-1321-5548

Ключові слова:

крафт, управління асортиментом, аналіз асортименту, методи формування асортименту

Анотація

В статті розглянуто основні методи формування товарного асортименту та проведено їх класифікацію і узагальнення. Дано детальний опис кожного методу:  метод вивчення товарної лінійки підприємства, Метод формування асортименту з урахуванням економічних цілей підприємства , метод аналізу асортименту із використанням матриці «Маркон», метод аналізу продуктового портфелю компанії за матрицею Бостонської Консалтингової Групи, метод Боровинського та методи експертних оцінок. Також проведено аналіз особливостей використання методів, передумов їх застосування, а саме: визначено поточний стан підприємств-броварів, особливості їх виробничо\ діяльності. Визначено динаміку та  особливості розвитку ринку крафтового пива, особливості конкуренції  та специфіку попиту, що відрізняється низькою лояльністю, низькими витратами на переключення між пропозиціями, прагненням до нових вражень та нераціональною природою прийняття рішення. На основі проведеного аналізу визначено доцільну групу методів формування товарного асортименту на даному етапі розвитку ринку крафтової продукції.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-17

Номер

Розділ

Маркетинг