ОБГРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ВИХОДУ «STARBUCKS CORPORATION» НА РИНОК УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Т.Ю. П’ятковська Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • К.В. Бажеріна Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

Ключові слова:

вихід на ринок, доцільність виходу на ринок, міжнародний маркетинг, ресторанний ринок, кавові заклади, маркетингові дослідження, ринок кави, ринок кавових закладів, міжнародна діяльність

Анотація

У статті розглянуто методичні положення, а також практичних рекомендацій, що стосуються обґрунтування доцільності виходу компанії «Starbucks Corporation» на ринок України. В ході роботи були використані методи дедукції, синтезу, моделювання. Основними науковими результатами роботи є розробка методології прийняття рішення щодо доцільності виходу компанії на ринок; розроблення рекомендацій щодо вибору методу виходу, що основані на кількісних та якісних показниках, проаналізованих в роботі. Практичне значення полягає в тому, що реалізація отриманих результатів суб’єктами компанії рекомендацій щодо виходу дозволить визначити, чи є розширення мережі та відкриття кав’ярні в м. Києві доцільним.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-30

Номер

Розділ

Маркетинг