ОБГРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ ВИХОДУ «STARBUCKS CORPORATION» НА РИНОК УКРАЇНИ
Ключові слова:
вихід на ринок, доцільність виходу на ринок, міжнародний маркетинг, ресторанний ринок, кавові заклади, маркетингові дослідження, ринок кави, ринок кавових закладів, міжнародна діяльністьАнотація
У статті розглянуто методичні положення, а також практичних рекомендацій, що стосуються обґрунтування доцільності виходу компанії «Starbucks Corporation» на ринок України. В ході роботи були використані методи дедукції, синтезу, моделювання. Основними науковими результатами роботи є розробка методології прийняття рішення щодо доцільності виходу компанії на ринок; розроблення рекомендацій щодо вибору методу виходу, що основані на кількісних та якісних показниках, проаналізованих в роботі. Практичне значення полягає в тому, що реалізація отриманих результатів суб’єктами компанії рекомендацій щодо виходу дозволить визначити, чи є розширення мережі та відкриття кав’ярні в м. Києві доцільним.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.