МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ДОЦІЛЬНОСТІ ВИВЕДЕННЯ НА РИНОК СИСТЕМ ОПАЛЕННЯ ЕЛЕКТРИЧНИХ МОДУЛІВ ТЕПЛОНАКОПИЧЕННЯ

Автор(и)

  • К.В. Костянчук Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • О.В. Зозульов Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

Ключові слова:

маркетинг, системи опалення, теплоакумуляційне опалення, техніко-економічний аналіз, SNW-аналіз систем опалення, визначення аудиторії проникнення

Анотація

Нині в Україні в наслідок зростання тарифів на опалення та їх частки у сукупних витратах споживачів, спостерігається акселерація попиту на альтернативні та економні рішення тепло забезпечення. Інноваційний розвиток науки та техніки ХХІ сторіччя дозволив винайти багато альтернативних рішень теплового забезпечення населення. але, навіть за наявності широкого асортименту опалювального обладнання, залишаються групи споживачів зі специфічними потребами, для яких можливо запропонувати модулі ТАО (тепло акумуляційного опалення). В межах існуючої на ринку ситуації, можливостей виробництва, ефективності нової системи та наявного відповідного попиту важко казати про доцільність виведення на ринок електричних теплонакопичувальних модулів ТАО, що вимагає проведення додаткового маркетингового аналізу. У роботі було системно та поетапно розглянуто три види традиційних систем опалення та модулі теплонакопичення ТАО, виділено основні недоліки та конкурентні переваги технологій. Авторами було виявлено залежність сфери застосування систем опалення від співвідношення площі приміщень та вартості опалення, яке графічно побудовано та представлено у роботі. Так, стаття охоплює техніко-економічний аналіз рішень тепло забезпечення, SNW та аналіз аудиторії проникнення потенціального та підготовленого ринків. Аналіз технічних показників та вартості експлуатації різних систем опалення дозволив виокремити сфери їх застосування відповідно конструктивній специфіці. Проведений компаративний аналіз зумовлює наявність груп потенційних споживачів опалювальних модулів ТАО, які мають всебічні, специфічні потреби та запити. Для охоплення обраної аудиторії майбутніх користувачів у статті виявлено головні бар’єри проникнення та визначено умови доцільності виведення на ринок технології. Наведене обґрунтування актуальності питання в межах проведеного аналізу та систематизація отриманих результатів, доводять доцільність виведення на ринок електричних модулів теплонакопичення на основі визначених якісних та кількісних детермінантах конкурентоспроможності модулів теплонакопичення ТАО.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-17

Номер

Розділ

Маркетинг