ІНСТРУМЕНТАРІЙ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ НА ПЛАТФОРМІ AMAZON

Автор(и)

  • А.С. Шпіляк Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», Україна
  • Є.В. Гнітецький Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», Україна

Ключові слова:

просування, маркетингові інструменти, Амазон, маркетплейс, електронна комерція

Анотація

У даній статті визначено передумови зростання популярності та ефективності ведення бізнесу на глобальних маркетплейсах, що стало особливо доцільним для підприємців із України та інших малорозвинених країн, у зв’язку із вигідними умовами ведення бізнесу та більшим ринковим потенціалом. Визначено, що найбільш перспективним та популярним глобальним маркетплейсом для торгівлі є Amazon, оскільки платформа пропонує комплексний фулфілмент товару продавця, що значно полегшує ведення бізнесу, а також, у даної платформи найбільші товарооборот та кількість активних покупців. Проаналізовано фактори, що вплинули на посилення конкуренції на даному маркетплейсі. Сформульовано переваги ведення бізнесу на Amazon та описано модель торгівлі на даному маркетплейсі. Визначено фактори, що впливають на обсяги продажів на Amazon, а саме, фактори, що впливають на трафік та конверсію сторінки товару на маркетплейсі. Описано вплив таких факторів, як релевантність ключових слів та наявність зовнішнього трафіку на загальний трафік лістингу. Описано вплив таких факторів, як оформлення лістингу, кількість відгуків, вид доставки, наявність акцій, спеціальних пропозицій, бонусів та ціна на конверсію лістингу. Визначено інструменти, використання яких дозволить збільшити трафік та конверсію лістингу товару на платформі Amazon. Описано особливості використання таких інструментів для підвищення трафіку, як контекстної реклами та Super-URL. Визначено та описано використання інструментів, що сприяють збільшенню конверсії, а саме, акцій, спеціальних пропозицій, бонусів, розширеного контенту, розіграшів, розпродажів. Встановлено, що для збільшення кількості лояльних споживачів доцільно використовувати автореспондери (програми автоматичної розсилки листів особам, що здійснили покупку), програму “Subscribe&Save”, довготривалу торгівлю із оптовими клієнтами. Надано опис використання кожного інструменту для просування на маркетплейсі Amazon та описано його вплив на відповідно показники трафіку чи конверсії, або ж на збільшення лояльності споживачів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-17

Номер

Розділ

Маркетинг