ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Ключові слова:
економіко-математичне моделювання, реклама, ефективність, маркетинг, інтернет-комунікаціїАнотація
В сучасних економічних відносинах все більш вагомою стає діяльність комерційних підприємств, частка яких на світовому ринку з роками зростає. Реклама грає величезну роль в збереженні і зміцненні позицій компанії на ринку. Перед будь-яким підприємством, що виробляє товар, виникає проблема його збуту, тому, як правило, в якості основної мети рекламної кампанії фірми називають збільшення збуту або підтримання його на колишньому рівні. Універсальним методом оцінки ефективності роботи підприємства є збут. Реклама впливає на збут в основному через підвищення рівня популярності продукту і компанії, і створення образу продукту і компанії. Однак для того, щоб реклама працювала, необхідно розробити стратегію рекламної кампанії. Розрахувати доцільність всіх рекламних акцій, створити чітку і оптимальну послідовність дій і рекламних акцій. Використовується безліч методів дослідження, застосовуються різні інструменти, а результати інтерпретуються різноманітними способами, в тому числі і з використанням методів аналізу, запозичених з інших дисциплін - економіки, соціології, психології. Непрямим ознакою неоднозначності і заплутаності питання оцінки ефективності реклами є кількість одних тільки моделей сприйняття її споживачами - більше п’ятдесяти в двох з половиною сотнях різних книг, статей і монографій. Сучасний стан як локальних, так і міжнародних ринків характеризується підвищенням значимості та цінності інформації як з боку продавців, так і клієнтів. Щодня зростає об'єм інформації. Саме тому, необхідно приділяти увагу не тільки кількісним характеристикам комунікацій, але й якісній складовій - ефективності використання комунікаційних інструментів. Адже, забезпечення клієнта необхідною йому інформацією - один із ключових факторів успішного ведення бізнесу. Метою роботи є розробка та обґрунтування математичної моделі для оцінки ефективності реклами та розробки методу комплексної оцінки рекламної діяльності компанії а також вирішення проблеми оптимізації витрат на рекламну кампанію та оптимізація розміру рекламного бюджету. Об'єктом дослідження є рекламна діяльність, що компанія проводить для того, щоб отримати більше прибутку. Предметом дослідження є економіко-математична модель оптимізації рекламної діяльності, що описує існуючу проблему в загальному контексті економіки.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.