ОСОБЛИВОСТІ ПОШУКУ ЗАРУБІЖНИХ ПАРТНЕРІВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ МІЖНАРОДНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ІНФОРМАЦІНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • К.О. Кузнєцова Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0003-0162-1071
  • М.В. Храмцова Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0003-2534-4531

Ключові слова:

методи пошуку зарубіжних партнерів, партнерство, принципи вибору потенційного партнера, шляхи удосконалення методів пошуку зарубіжних партнерів

Анотація

Успіх здійснення міжнародного бізнесу підприємства хоча і залежить від великої кількості факторів, проте одним з основних критеріїв успішної реалізації такої діяльності є встановлення ділових контактів з надійними зарубіжними партнерами. Підприємства, що орієнтуються на закордонні ринки, використовують велику кількість методів пошуку зарубіжних партнерів, а розуміння і ефективне застосування таких методів дозволяє ефективно залучати до співпраці нових партнерів та обирати серед потенційних кандидатів для співпраці тих, результати спільної діяльності з якими принесуть найбільш сприятливі результати для обох сторін.

У статті систематизовано методи пошуку зарубіжних партнерів для здійснення міжнародного бізнесу на основі розглянутих наукових праць вітчизняних та зарубіжних вчених. У роботі подано коротку характеристику кожного з методів та визначено, які з них є найбільш ефективними для кожного виду підприємства, залежно від типу взаємодіючих суб`єктів партнерських відносин, а саме підприємств B2B та B2C сегменту.

Проведено дослідження методів, якими користуються великі підприємства, що функціонують в інформаційно-телекомунікаційній галузі. На базі проведеного дослідження виокремлено основні методи, які залучаються даними підприємствами для пошуку зарубіжних партнерів та розглянуто шляхи їх застосування. На підставі отриманих даних визначено особливості їх реалізації та основні шляхи удосконалення застосуваних методів.

Порівняння та співставлення методів, розглянутих в наукових працях, та методів, які застосовуються на практиці підприємствами інформаційно-телекомунікаційної галузі, дозволило доповнити існуючі методи такими як злиття та поглинання, збір відгуків та їх поширення у бізнес-середовищі, застосування інтернет-ресурсів для самостійного пошуку потенційних партнерів, а також участь у міжнародних тематичних заходах. У роботі подано характеристику кожного з методів та встановлено переваги їх застосування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-08

Номер

Розділ

Менеджмент