МАРКЕТИНГ СТРАХУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-ПОКУПОК

Автор(и)

  • А. О. Шрейдер Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Н. В. Юдіна Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0002-1730-9341

Ключові слова:

страхування, інтернет-покупки, ринок інтернет-торгівлі, маркетинг страхування

Анотація

У статті запропоновано маркетингове дослідження особливостей ринка інтернет-покупок в Україні. Встановлено, що в умовах інтеграції України в інформаційне суспільство, розвиток різноманітних інноваційних технологій відбувається загострення явища інтернет-шахрайства. Це явище поширюється у різноманітних формах і проявах, але широко присутнє на ринку інтернет-покупок. Визначено, що присутність латентного попиту на зменшення ризиків при оформленні інтернет-покупок формує маркетингові перспективи для інноваційного розвиток ринку страхування України саме в цьому сегменті страхових послуг. Таким чином, було висунуто гіпотезу появи передумов виведення на український ринок послуги страхування інтернет-покупок. Враховуючи, що послуга страхування інтернет-покупок знаходиться на міждисциплінарному перетині двох ринків України – страхового ринку та ринку онлайн-торгівлі, у статті розглядалися ключові аспекти обох цих ринків. З цією метою було розглянуто розвиток ринку інтернет-торгівлі в Україні та його основні перспективи на майбутнє. Зокрема, узагальнено динаміку обсягу інтернет-торгівлі в Україні протягом останніх десяти років, що уключають у себе докризові, кризові та післякризові періоди розвитку економіки України в цілому. Це надає можливість передбачувати поведінку груп цільових аудиторій споживачів та партнерів у наступні кризові та після кризові періоди. Також, були проаналізовані міждисциплінарні зв’язки даного ринку із страховим ринком України. Досліджено стан світового ринку онлайн-торгівлі, виявлено його тенденції, особливості та перспективи. Проаналізовано ступінь інтегрованості України в інформаційне суспільство. У результаті проведеного аналізу, було запропоновано асортиментну категорію для страхової компанії, яка була б перспективною в будь-яких економічних умовах, в тому числі, в умовах кризи. Врахувавши синхронність ринку інтернет-торгівлі та асинхронність страхового ринку України, доцільним рішенням для страхової компанії є введення послуги із страхування онлайн-покупок. Також, було виявлено основних суб’єктів новоутвореного страхового ринку та запропоновано стратегію залучення клієнтів, здійснивши акцент на екстравагантності запропонованої страхової послуги.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-11

Номер

Розділ

Маркетинг