МАРКЕТИНГ СТРАХУВАННЯ ІНТЕРНЕТ-ПОКУПОК
Ключові слова:
страхування, інтернет-покупки, ринок інтернет-торгівлі, маркетинг страхуванняАнотація
У статті запропоновано маркетингове дослідження особливостей ринка інтернет-покупок в Україні. Встановлено, що в умовах інтеграції України в інформаційне суспільство, розвиток різноманітних інноваційних технологій відбувається загострення явища інтернет-шахрайства. Це явище поширюється у різноманітних формах і проявах, але широко присутнє на ринку інтернет-покупок. Визначено, що присутність латентного попиту на зменшення ризиків при оформленні інтернет-покупок формує маркетингові перспективи для інноваційного розвиток ринку страхування України саме в цьому сегменті страхових послуг. Таким чином, було висунуто гіпотезу появи передумов виведення на український ринок послуги страхування інтернет-покупок. Враховуючи, що послуга страхування інтернет-покупок знаходиться на міждисциплінарному перетині двох ринків України – страхового ринку та ринку онлайн-торгівлі, у статті розглядалися ключові аспекти обох цих ринків. З цією метою було розглянуто розвиток ринку інтернет-торгівлі в Україні та його основні перспективи на майбутнє. Зокрема, узагальнено динаміку обсягу інтернет-торгівлі в Україні протягом останніх десяти років, що уключають у себе докризові, кризові та післякризові періоди розвитку економіки України в цілому. Це надає можливість передбачувати поведінку груп цільових аудиторій споживачів та партнерів у наступні кризові та після кризові періоди. Також, були проаналізовані міждисциплінарні зв’язки даного ринку із страховим ринком України. Досліджено стан світового ринку онлайн-торгівлі, виявлено його тенденції, особливості та перспективи. Проаналізовано ступінь інтегрованості України в інформаційне суспільство. У результаті проведеного аналізу, було запропоновано асортиментну категорію для страхової компанії, яка була б перспективною в будь-яких економічних умовах, в тому числі, в умовах кризи. Врахувавши синхронність ринку інтернет-торгівлі та асинхронність страхового ринку України, доцільним рішенням для страхової компанії є введення послуги із страхування онлайн-покупок. Також, було виявлено основних суб’єктів новоутвореного страхового ринку та запропоновано стратегію залучення клієнтів, здійснивши акцент на екстравагантності запропонованої страхової послуги.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.