ОСОБЛИВОСТІ ТОРГОВО - ПОСЕРЕДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ КЕРАМІЧНОЇ ПЛИТКИ

Автор(и)

Ключові слова:

керамічна плитка, посередництво, торгівля, ринок, імпорт,

Анотація

Стаття присвячена особливостям торгово-посередницької діяльності на ринку керамічної плитки. Висвітлено теоретичні аспекти торгового посередництва та його основні принципи. Визначено, що посередництво на ринку товарів – це діяльність спеціалізованих підприємств чи осіб, спрямована на сприяння та налагодження збуту та комерційних відносин між виробниками та споживачами на товарному ринку. Поведено компаративний аналіз торговельно-посередницької діяльності в Україні та за кордоном. Особлива увага була приділена ринку керамічної плитки. Визначено особливості європейського ринку плитки та основні тенденції його розвитку. Визначено, що останнім часом кількість виробників керамічної плитки у Європі зростає. Особлива увага приділена іспанському ринку керамічної плитки: основним виробникам, особливостям розвитку, дизайну. Визначено, що нині Іспанія посідає друге після Італії місце по виробництву керамічної плитки у світі. Найбільш відомими виробниками є Aparici, Natucer, Metropol, Mainzu. Розглянуто європейські технічні стандарти виробництва плитки. Визначено, що всі країни розробляють власні стандарти якості керамічної плитки. Серед відомих стандартів слід вказати BS (Велика Британія), DIN (Німеччина), UNI EN (Італія), UPEG (Франція), ASTM-ANSI (США). UNI EN, яка розроблена Європейською комісією стандартизації (CEN), що знаходиться у Італії, є найбільш розповсюдженою і діє як у європейських, так і у неєвропейських країнах. Проведено дослідження українського ринку керамічної плитки. Визначено, що ринок керамічної плитки в Україні розвивається повільно. Основними постачальниками керамічної плитки на український ринок є виробники Польщі, Іспанії, Китаю, Туреччини та Італії. Вказано основні проблеми його розвитку. У статті запропоновано перспективні напрями удосконалення торговельно-посередницької діяльності в Україні.

Посилання

Безручко О.О. Торгівельне посередництво як особливий вид підприємницької

діяльності на ринку товарів та послуг. URL:

http://www.rusnauka.com/20_PNR_2010/Economics/70139.doc.htm (дата звернення:

11.2018).

Савощенко А.С. Інфраструктура товарного ринку: навчальний посібник. К.: КНЕУ.

336 с.

Іспанська плитка на світовому і ринку країн СНД. Життя в Іспанії. URL:

https://www.vidaes.ru/ua/ispanskaya-plitka.html (дата звернення: 28.11.2018).

Липчук В. В. Маркетинг: навч. посібник. / В. В. Липчук, Р. П. Дудяк, С. Я. Бугіль, Я. С.

Янишин. Львів: Магнолія 2006. 2012. 456с.

Бай О.А. Управління закупівельною діяльністю підприємства на основі моделювання

його функціонування у відкритій системі. Економічний вісник НГУ. 2011. №1. С.125-

Системний перегляд якості державного регулювання ринків: «Керамічні плитки і

плити». Офіс ефективного регулювання BRDO. Київ, 2017. 80 с.

URL:https://cdn.regulation.gov.ua/40/37/fe/0f/regulation.gov.ua_Green%20Book%20Tiles.p

df

Ковальчук І. В. Економіка підприємства: навчальний посібник. К.: Знання, 2008. 679 с.

Плитка Іспании. КерамХолл. URL: http://keramhall.com.ua/catalog (дата звернення:

11.2018).

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Менеджмент