ВИКОРИСТАННЯ ТАРГЕТИНГУ І КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ В ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЯХ НА РИНКУ ДИТЯЧОЇ РОБОТОТЕХНІКИ

Автор(и)

  • Д.Д. Бакуновська Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • С. О. Cолнцев Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Н.В. Юдіна Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

Ключові слова:

таргетинг, контекстна реклама, просування реклами в інтернеті, дитяча робототехніка

Анотація

У статті визначено, що ринок дитячої робототехніки в Україні стрімко розвивається. Через це показано, що для підприємств, що представляють свою продукцію на цьому ринку, важливо шукати нові інструменти і канали комунікації. Показано, що  інтернет-комунікації є найбільш ефективними маркетинговими інструментами для побудови економічних стосунків з представниками цільової аудиторії на цьому ринку, зокрема батьками, дітьми,  бабусями, дідусями, тематичними блогерами, спільнотами  батьків та молодих матусь. Розглянуто сутність та можливі інструменти інтернет-просування на ринку дитячої робототехніки та здійснено їх порівняння. Описується специфіка таргетованої та контекстної реклами на ринку дитячої освітньо-інформаційної робототехніки в Україні; описані основні засади та технічні підходи до налаштування видів інтернет-реклами. Також розглянута перспективність розвитку ринка дитячої робототехніки. Одним з можливих варіантів оптимізації просування категорій дитячих товарів є застосування сучасних інструментів інтернет-реклами, як альтернатива традиційному підходу до вибору носіїв для реалізації коммунікаційної стратегії на ринку дитячої робото технічної техніки. Це передбачає у процесі технологізації необхідність проведення дослідження споживання інтернет-ресурсів для встановлення критеріїв налаштування унікального рекламного повідомлення. Такий підхід допомагає виявити мотивовану цільову аудиторію, яку зацікавить пропозиція, а отже у перспективі це призведе до популяризації дитячої робототехніки і подальшого її продажу. У роботі обґрунтовується важливість застосування таргетингу та контекстної реклами, через те, що інтернет-простір все більше насичується інформаційними пропозиціями і треба займати конкурентні позиції шляхом використання емоційних і логічних складових у творчій концепції рекламних звернень. Ефективними інструментами для підвищення конкурентоспроможності та впізнаваності підприємств, що є представниками ринку дитячої робототехніки, є візуальні і відео-формати рекламних пропозицій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-21

Номер

Розділ

Маркетинг