ВИКОРИСТАННЯ ТАРГЕТИНГУ І КОНТЕКСТНОЇ РЕКЛАМИ В ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЯХ НА РИНКУ ДИТЯЧОЇ РОБОТОТЕХНІКИ
Ключові слова:
таргетинг, контекстна реклама, просування реклами в інтернеті, дитяча робототехнікаАнотація
У статті визначено, що ринок дитячої робототехніки в Україні стрімко розвивається. Через це показано, що для підприємств, що представляють свою продукцію на цьому ринку, важливо шукати нові інструменти і канали комунікації. Показано, що інтернет-комунікації є найбільш ефективними маркетинговими інструментами для побудови економічних стосунків з представниками цільової аудиторії на цьому ринку, зокрема батьками, дітьми, бабусями, дідусями, тематичними блогерами, спільнотами батьків та молодих матусь. Розглянуто сутність та можливі інструменти інтернет-просування на ринку дитячої робототехніки та здійснено їх порівняння. Описується специфіка таргетованої та контекстної реклами на ринку дитячої освітньо-інформаційної робототехніки в Україні; описані основні засади та технічні підходи до налаштування видів інтернет-реклами. Також розглянута перспективність розвитку ринка дитячої робототехніки. Одним з можливих варіантів оптимізації просування категорій дитячих товарів є застосування сучасних інструментів інтернет-реклами, як альтернатива традиційному підходу до вибору носіїв для реалізації коммунікаційної стратегії на ринку дитячої робото технічної техніки. Це передбачає у процесі технологізації необхідність проведення дослідження споживання інтернет-ресурсів для встановлення критеріїв налаштування унікального рекламного повідомлення. Такий підхід допомагає виявити мотивовану цільову аудиторію, яку зацікавить пропозиція, а отже у перспективі це призведе до популяризації дитячої робототехніки і подальшого її продажу. У роботі обґрунтовується важливість застосування таргетингу та контекстної реклами, через те, що інтернет-простір все більше насичується інформаційними пропозиціями і треба займати конкурентні позиції шляхом використання емоційних і логічних складових у творчій концепції рекламних звернень. Ефективними інструментами для підвищення конкурентоспроможності та впізнаваності підприємств, що є представниками ринку дитячої робототехніки, є візуальні і відео-формати рекламних пропозицій.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.