ПРИНЦИПИ ТА МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ КЛІЄНТАМИ. ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КЛІЄНТАМИ

Автор(и)

  • М. О. Корчага Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Н. В. Язвінська Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0001-7158-1701

Ключові слова:

клієнт, система управління клієнтами, воронка продаж, досягнення цільової аудиторії, поведінка споживача.

Анотація

У статті досліджено особливості використання систем управління клієнтами, основних принципів та методів їх використання. Розглянуто специфіку поняття клієнт у розрізі цільової аудиторії та проходження усіх етапів його залучення. Визначено інструменти та елементи, які підлягають впливу та оптимізації. Проведено аналіз існуючих методів залучення та утримання клієнтів, їх ранжування та вивчення. На основі проаналізованих матеріалів було розроблено відповідні рекомендації щодо керування клієнтами та виділено основні характерні особливості даного процесу. Проведено аналіз існуючих стратегій залучення та утримання аудиторії, та управління нею. Розкрито основні положення успішного ведення клієнтської бази та описано допоміжні інструменти приваблення уваги споживача, та її утримання. Також, виділено найбільш оптимальні інструменти для залучення споживачів, супроводження та доведення їх до кінцевого етапу прийняття рішення про покупку. Визначено та проранжовано основні варіанти та етапи, що проходить споживач та розділено поняття за категоріями: споживач, клієнт та покупець, описано основні відмінності в поведінці кожного з них та надано рекомендації щодо взаємодії з ними на кожному з етапів. На основі проаналізованих наукових матеріалів та власного досвіду дослідника, було розроблено відповідні рекомендації щодо керування аудиторією та виділено основні характерні особливості впливу на неї за допомогою існуючих та модифікованих інструментів. Було проведено доповнення даного матеріалу, яке базується на теоретичних засадах маркетингу, комплексного управління споживачами та поведінці споживача. Основним результатом та науковою новизною даної статті став детальний, поступовий опис усіх елементів поступового управління клієнтами, від початкового залучення до здійснення покупки. Дана стаття є збірним, докладним та максимально лаконічним описом матеріалів з даного питання, та має на меті ознайомити читача з основними аспектами управління клієнтами за короткий період часу з наданням максимальної кількості інформації по даному актуальному питанню.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-11

Номер

Розділ

Маркетинг