СТАН ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПАТ «ФАРМАК» В УМОВАХ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • А. В. Юденко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Ж. М. Жигалкевич Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

Ключові слова:

, фінанси, фінансовий менеджмент, зовнішньоекономічна діяльність, фінансовий аналіз, підприємство

Анотація

У статті розкрито значення фінансового менеджменту в зовнішньоекономічній діяльності підприємства. Встановлено значення зовнішньоекономічної діяльності стосовно ефективного функціонування виробничих підприємств. Виявлено роль фінансового менеджменту у ЗЕД. Зазначено вчених-економістів, які займалися проблемами управління фінансами підприємства в умовах здійснення зовнішньоекономічної діяльності. Базою дослідження було обрано ПАТ «Фармак». Проведено аналіз відвантаження продукції ЗЕД ПАТ «Фармак» на зовнішній та внутрішній ринки  Виявлено базові принципи, показники фінансового аналізу та забезпечення ефективної зовнішньоекономічної діяльності підприємства. На основі фінансової звітності проведено аналіз результатів діяльності підприємства. Проаналізовано перспективи досліджуваного підприємства. Досліджено методи здійснення фінансового менеджменту та систему управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Оцінено фінансовий стан та виявлено слабкі позиції з метою ефективного функціонування підприємства на зовнішньоекономічних ринках та збільшення привабливості контрагентів. Зокрема встановлено, що контрагентами підприємства є більше 30 зарубіжних країн, що підтверджує про наявність високої якості вироблених продуктів. Також встановлено, що підприємство є рентабельним, збиток відсутній. Проте, для того щоб досягти максимальний результат, необхідно звернути увагу на дебіторську заборгованість, а саме ретельно обирати покупців (більш ефективно розподіляти запаси). Запропоновано напрями діяльності, які допоможуть ПАТ «Фармак» утримувати лідируючу позицію на міжнародному ринку та залишатися конкурентоспроможною компанією, що зводяться до: постійного пошуку можливості щодо покращення якості продукції, яка виробляється підприємством; необхідності зниження собівартість продукції; розширення експортної географії своєї продукції; оптимізації політики швидкого збуту продукції; адаптації системи управління асортиментом продукції стосовно міжнародного попиту.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-12

Номер

Розділ

Менеджмент