СУЧАСНИЙ СТАН РИНКУ ХАРЧОВИХ ОБОЛОНОК: ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ

Автор(и)

  • О.Б. Давидова Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0001-5627-9790
  • О.В. Зозульов Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0001-7087-2080

Ключові слова:

харчові оболонки, аналіз ринку, маркетинг

Анотація

У статті розглядаються особливості ринку харчових оболонок, його склад і структура. Виділяються основні тенденції на ринку та фактори, що на нього впливають. Наведено технологічні особливості виробництва, бар’єри, що впливають на ринок та генезис попиту. Визначено динаміку та етап життєвого циклу. Визначено основних споживачів, виділено сегменти ринку, цілі компаній-виробників та мотиваційне поле осіб, що приймають рішення. Проаналізовано структурні особливості конкуренції та виділені основні групи конкурентів на ринку. На основі проаналізованих аспектів, зроблено висновки щодо загального стану ринку харчових оболонок та особливостей маркетингової діяльності на ньому.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-12

Номер

Розділ

Маркетинг