СУЧАСНИЙ СТАН РИНКУ ХАРЧОВИХ ОБОЛОНОК: ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ
Ключові слова:
харчові оболонки, аналіз ринку, маркетингАнотація
У статті розглядаються особливості ринку харчових оболонок, його склад і структура. Виділяються основні тенденції на ринку та фактори, що на нього впливають. Наведено технологічні особливості виробництва, бар’єри, що впливають на ринок та генезис попиту. Визначено динаміку та етап життєвого циклу. Визначено основних споживачів, виділено сегменти ринку, цілі компаній-виробників та мотиваційне поле осіб, що приймають рішення. Проаналізовано структурні особливості конкуренції та виділені основні групи конкурентів на ринку. На основі проаналізованих аспектів, зроблено висновки щодо загального стану ринку харчових оболонок та особливостей маркетингової діяльності на ньому.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.