УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ДЛЯ СЛАБОАЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ

Автор(и)

  • С.Ю. Кушнір Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0002-3856-1685
  • В.В. Стадніченко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0003-0554-6742

Анотація

У статі запропоновано методологія формування маркетингових комунікацій з урахуванням особливостей алкогольної промисловості. Було розроблено 11 етапів для удосконалення маркетингових комунікацій алкогольної продукції. Визначено, які інструменти маркетингових комунікацій є найбільш ефективними у просуванні алкогольних напоїв ,виходячи з особливостей цільової аудиторії на яку буде націлене маркетингове повідомлення. Крім того, при розробці даної методології було враховано особливості алкогольної продукції, тобто державне регулювання щодо рекламної діяльності даних товарів. Було виявлено різницю сприймання рекламних повідомлень різними поколінням. Описано особливості подачі маркетингового звернення алкогольної продукції у етап шість. Було запропоновано використати методику зламу стереотипів Жана-Марі Дрю. Крім цього, були розписані переваги реклами у соціальних мережах для алкогольної продукції та важливість ведення сторінок бренду у соціальних мережах. Були описані метрики для аналізу ефективності маркетингових комунікацій та їх значення, коли можна вважати, що просування було ефективним.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-15

Номер

Розділ

Маркетинг