НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ПРИБУТКОВОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Ключові слова:
прибуток, собівартість, резерви, збільшення, прибутковості, рентабельність, ефективністьАнотація
Прибуток є основною метою будь-якої виробничої та комерційної підприємницької діяльності. Він є основним показником розвитку підприємства, науково-технічного вдосконалення його матеріальної бази і продукції, всіх форм інвестування, характеризує дохідність підприємства, окупність вкладених витрат і використаного майна. Також він демонструє ефективність роботи підприємства. Важлива роль цієї категорії визначається тим, що вона характеризує основну мету підприємницької діяльності виробничого підприємства, підсумовує його головний економічний результат. Тому питання підвищення рентабельності та збільшення прибутку є для багатьох підприємств основною проблемою та задачею. До того ж отримання прибутку повинне носити не одноразовий, а постійний характер, що можливо тільки на базі безперервного економічного зростання підприємства. Тому тема дослідження є достатньо актуальним на сьогоднішній день, оскільки розкриває основні напрями зростання прибутку підприємства шляхом виконання конкретних заходів, запропонованих у статті. Застосування одного конкретного напряму або сукупності методів комплексно дозволить поліпшити фінансове становище підприємства і збільшити ефективність його діяльності.
Посилання
Теорія та практика управління економічним розвитком підприємства: монографія: в 2 т. / За заг. ред. О.В. Кендюхова. – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2013. – Т. 1. – 344 с.
Фещур Р.В. Проект підвищення прибутковості промислового підприємства / Р. В. Фещур, В. Я. Плахтина // Сучасні проблеми економіки і менеджменту : тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції Національного університету "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. [Електронний ресурс] / – Режим доступу: http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/16673
Яковенко А.Т. Шляхи підвищення прибутковості підприємства / А.Т. Яковенко, А.М. Карпенко // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 230. [Електронний ресурс] / – Режим доступу: http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/46126
Орлов О.О. Планування прибутку підприємства в умовах ринкової економіки: монографія / О.О. Орлов, Є.Г. Рясних, Н.І. Гавловська. – Хмельницький: Вид-во ХНУ, 2009. – 155 с.
Івашина О.Ф. Шляхи збільшення прибутку підприємств України в сучасних умовах / Івашина О.Ф., Оксентюк Н.В. // Молодий вчений: Економіка і економічні науки – Випуск № 5 (08), 2014. [Електронний ресурс] / – Режим доступу: http://cyberleninka.ru/article/n/shlyahi-zbilshennya-pributku-pidpriemstv-ukrayini-v-suchasnih-umovah
Ковальчук А. Б. Рентабельність підприємства та шляхи його підвищення / Ковальчук А. Б., Хачатрян В.В. // Напрями підвищення ефективності діяльності суб’єктів підприємництва в Україні: Економічні науки, 2014. [Електронний ресурс] / – Режим доступу: http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=75005
Ветошкина Т. А. Культура организации и нематериальная мотивация персонала : монография / Т. А. Ветошкина ; ГОУ ВПО Уральский гос. горный ун–т. – Екатеринбург : УГГУ, 2008. – 196 с.
Демко І.І. Організація і методика аналізу ефективності використання трудового потенціалу підприємства : монографія / І. І. Демко, Р. К. Шурпенкова. - К. :УБСНБУ, 2013.- 223 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.