ОСОБЛИВОСТІ ПРОСУВАННЯ СПОРТИВНИХ ПОСЛУГ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ

Автор(и)

  • О. Саранчук
  • Т. Діброва

Ключові слова:

маркетинг, послуг, спортивно-оздоровчі послуги, реклама, паблік рілейшнз, спонсорство, стимулювання збуту, особистий продаж.

Анотація

У статті досліджено особливості та проблеми просування послуг на споживчому ринку, в умовах існуючої конкуренції. Розглянуті теоретичні та практичні засади  просування спортивно - оздоровчих послуг на вітчизняному ринку, та виявлено особливості їх застосування. Викладено інформаційний опис методики, яку необхідно використовувати при просуванні послуг та алгоритм її реалізації. Наводяться основні етапи методики та базові теоретичні положення, які необхідні для викладання матеріалу. Розроблено та обґрунтовано комплекс маркетингових комунікацій, який безпосередньо пов'язаний з просуванням на споживчому ринку спортивних послуг. Проведене дослідження дозволяє оптимізувати комунікаційну політику, та визначити оптимальний комунікаційний мікс, як інструмент вирішення проблем на підприємстві, що працює на ринку спортивно – оздоровчих послуг.

Теоретичні викладки проілюстровані на прикладі маркетингової діяльності вітчизняного спортивно-оздоровчого клубу -  «Енергія», що доводить практичну значущість проведеного дослідження.  Виклад матеріалу дає змогу легко застосувати їх на практиці.  

Посилання

Ф. Котлер, Кл. Келлер Маркетинговий менеджмент: – К. : Видавництво «Хімджест», 2008. – 720 с. – Библиогр.: с. 683-707. – 4500 прим. – ISBN 978-966-8537-56-1.

Діброва Т. Г., Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика. Навчальний посібник. – К.: «Видавничий дім «Професіонал»», 2009. – 320с. ISBN 978-966-370-126-4.

Моргулець О. Б., Менеджмент у сфері послуг. – 2009р. - №3 – С.16-20.

Гасюк І.Л. Інформаційно-ресурсне забезпечення галузі «Фізична культура і спорт»: сучасний стан і тенденції розвитку, Теорія і практика державного управління. – 2012 .- Вип.3 (30). - с.1-12.

Федорова А.О Маркетингові канали комунікацій на ринку спортивно-оздоровчих послуг. Режим доступу: http://probl-economy.kpi.ua/pdf/2012-22.pdf;

Особливості послуги, як специфічного виду товару [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://pidruchniki.com/12720712/menedzhment/osoblivosti_poslugi_spetsifichnogo_vidu_tovaru

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-15

Номер

Розділ

Маркетинг