ОСОБЛИВОСТІ ВИВЕДЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ТОВАРУ НА ПРОМИСЛОВИЙ РИНОК
Ключові слова:
інноваційний товар, промисловий ринок, процес виведення інноваційного товару, типологізація промислових споживачів, специфіка інноваційАнотація
Екстенсивний розвиток технологій на сьогоднішній день призвів до стрімкого становлення інновацій як невід’ємної складової прогресу соціуму, науки та бізнесу. Високий рівень динамічності та нестабільності економіки в Україні активізує питання інноваційної діяльності, запровадження яких дозволило б підвищити ефективність всіх аспектів виробничої та господарської діяльності, забезпечити розвиток промислових підприємств за допомогою удосконалення застарілих виробничих процесів, виявити нові перспективи та напрямки ведення бізнесу, вирішити поточні проблеми в країні. Враховуючи високий відсоток невдач серед інновацій у світі, який за деякою статистикою сягає 40% провалів інноваційних товарів споживчого ринку та 20% товарів промислового значення в секторі В2В, при виведенні інноваційного товару на ринок особливої уваги потребує вивчення складових процесу оцінки доцільності впровадження товару на ринку. У роботі було розвинуто термінологічний апарат теорії інноватики в частині уточнення поняття «інноваційний товар» в основу якого, на відміну від інших, покладено маркетинговий підхід через створення споживчої цінності; розглянуто поетапність перетворення основоположних понять інноваційної діяльності; розроблено чотирьохрівневу модель інноваційного товару, доповнену четвертим рівнем товару, як цінності. Набули подальшого розвитку методичні підходи до формування стратегії виведення інноваційного товару на ринок, що на відміну від існуючих, враховують специфіку промислового ринку типологізації споживачів систем забезпечення автономного опалення промислових об’єктів та моделей товару як технології задоволення потреб споживачів. На основі отриманих результатів специфіки промислового ринку та особливостей інноваційного товару з достатньо високим рівнем новизни, які полягають у незрілості технології як виробництва та як способу задоволення потреб, невпевненості споживачів та інвесторів, було розроблено послідовно деталізовану процедуру аналізу інноваційного товару, починаючи з аналізу ринкових передумов та базової технології до можливостей організації та масштабування виробництва під час ринкового впровадження.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.