ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ІТ КОМПАНІЙ ЗА РАХУНОК БРЕНДИНГУ
Ключові слова:
конкурентоспроможність, брендинг, бренд ІТ-підприємства, підвищення конкурентоспроможностіАнотація
Стаття присвячена розробці стратегій підвищення рівня конкурентоспроможності ІТ підприємств не тільки на вітчизняному, але й на міжнародному ринках
на прикладі ТОВ «Luxoft». У статті розглянуто частку ринку та темп приросту попиту
за видами діяльності підприємства станом на 2018 рік та побудовано матрицю БКГ. Виявлено, що цінова політика підприємства у результаті експорту програмного забезпечення є виваженою. Розглянуто те, яку частку займає компанія «Luxоft» на ринку ERP-систем, СRM-систем, серверного та апаратного забезпечення станом на 2018 р. Проаналізовано бюджет маркетингових засобів при здійсненні міжнародної діяльності для ТОВ «Luxоft» протягом 2016-2018 рр. та виявлено, що відбулося скорочення бюджету маркетингових засобів на 60,7 тис. грн, або на 3,61%. Охарактеризовано частку ринку компанії «Luxоft» відносно до її потенційних конкурентів та визначено, що на ринку
ERP-систем компанія за даними на 2018 рік займає друге місце з часткою 18%, поступаючись SAP (24%) і випереджаючи Miсrоsоft (11%). Запропоновано реалізувати концепцію Е‑лояльності, яка розширює традиційне поняття підвищення рівня ефективності організації та стимулюванням політики просування бренду «Luxоft» в умовах посилення міжнародної конкуренції до онлайн-поведінки клієнтів. Також авторами запропонована оптимізаційна структура витрат на реалізацію стратегії проштовхування ІТ-компанії, виявлено концептуальні підходи щодо організації та впровадження бренд-менеджменту
в управлінську діяльність підприємств інформаційно-комунікаційної галузі, в основу яких покладено ступінь розвитку бренду, специфіки та готовності підприємства до використання бренд-менеджменту. На основі оцінок експертів (потенційних клієнтів «Luxоft») сформовано інтегрований показник, на базі якого визначено підсумкову оцінку кожного критерію, що надає змогу виявити недоліки у роботі сайту. Якщо будуть введені стратегічні заходи щодо реалізації програм підвищення рівня ефективності політики удосконалення просування бренду «Luxоft» в умовах посилення міжнародної конкуренції,
то планується зростання виручки від реалізації товарів і послуг компанії.
Посилання
Офіційний сайт ТОВ «Luxоft». URL: https://www.luxоft.соm (дата звернення: 01.10.2019)
Котляр А. Б. Бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством. URL: http://www.rusnauka.соm/33_DWS_2010/33_DWS_2010/Eсоnоmісs/73784 (дата звернення: 01.10.2019р.).
Етапи побудови бренд-стратегії. URL: http://www.management.соm.ua/nоtes/brand-strategysteps.html (дата звернення: 01.10.2019р.)
Розвиток ІТ галузі в Україні. Погляд збоку. URL: https://kreston-gcg.com/ua/development-of-the-it-industry-in-ukraine-a-side-view/ (дата звернення: 03.10.2019р.)
Обсяг світового ринку програмного забезпечення для планування ресурсів підприємства. URL: http://www.tadviser.ru/index.php/Gartner (дата звернення: 03.10.2019р.)
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.