РОЗРОБЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРА В СУЧАСНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

  • О.О. Мельник Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • І.О. Пишнограєв Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0002-3346-8318

Ключові слова:

теорія графів, інвестиційний проект, оптичні інтернет мережі, алгоритм Дейкстри.

Анотація

Провайдери програмних послуг та провайдери інтернету стикаються з великою проблемою – яким чином побудувати оптичну мережу. На дворі 2020 рік, а це значить, що в 90% випадках побудова нової оптичної мережі буде в тому регіоні, де вже надаються подібні послуги. В епоху розвитку дротового зв'язку інтернет, більшість населених пунктів покривалося за принципом "нас там немає – потрібно "зайти". У той час ніхто особливо не рахував прибуток за перший рік, початкові витрати, рух ринку, оскільки тоді цінувалася абонентська база. Абонентська база, якій ще не один сервісний провайдер не надає свої послуги. Підключивши абонента – провайдер з часом здобуває у нього лояльність, і абонента буде вже важко схилити до переходу на іншого провайдера, незважаючи на підвищення вартості послуг.

Але ми розглядаємо іншу картину – 2020 рік, коли в населених пунктах можуть бути десятки провайдерів, всі оптичні мережі вже побудовані і провайдери вийшли на один рівень якості основної послуги – доступ в інтернет. Саме в такі моменти потрібно ставитися до будівництва мережі з особливою обережністю, оскільки найгострішою проблемою сьогодення є боротьба з лояльними абонентами, що тягне за собою неабиякі ризики, оскільки не завжди вдасться перебороти прихильність до сервісного провайдера. Окрім цього, ми повинні враховувати той фактор, що інтернет сервіс провайдер сьогодні не просто «труба» для доступу в мережу, а це і агрегатор послуг, бо зараз йде тенденція до укрупнення та підвищення вхідного порогу в цей бізнес за рахунок надання нових послуг (комплексі послуги, пакети сторонніх сервісів), а отже витрати на підключення будинку будуть неухильно зростати. То ж стикаємося з необхідністю ретельного аналізу. Необхідно почати з дослідження ринку, оцінки потенціалу відділу прямих продажів, пасивний приплив абонентів, ефективність активної реклами, «партизанської» реклами. Після цього вивести коефіцієнт ймовірності підключення до послуги, який основується на вищеназваних ймовірностях, скласти карту-граф потенційно можливих будинків, готових до підключення. Визначення ваг на ребрах з допомогою виведення коефіцієнта, після чого зробити прохід алгоритмом Дейкстри графа і визначити будинку до підключення виходячи з нашого бюджету. Дана проблематика досліджується в статті на основі даних ПП "Візит-Сервіс" в місті Кременчук.

Посилання

Воронін Р.О., Каток В.Б. Застосування технології GPON у мультисервісних мережах доступу: матеріали Х Міжнародної науково-технічної конференції "ПРОБЛЕМИ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ 2016", м. Київ, 19-22 квітня 2016 р. Київ, 2016. URL: http://conferenc.its.kpi.ua/proc/article/download/70693/65915

Марк Лутц Программирование на Python / Пер. с англ. 4-е изд. СПб.: Символ-Плюс, 2011. Т. II. 992 с. ISBN 978-5-93286-211-7.

Оре О. Теория графов. М.: Наука, 1968. 336 с.

Салий В. Н., Богомолов А. М. Алгебраические основы теории дискретных систем. М.: Физико-математическая литература, 1997. 367 c. ISBN 5-02-015033-9.

Левитин А. В. Жадные методы: Алгоритм Дейкстры. Алгоритмы. Введение в разработку и анализ. М.: Вильямс, 2006. С. 189–195. ISBN 978-5-8459-0987-9

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-05-25

Номер

Розділ

Математичне моделювання економічних систем