CТРАТЕГІЯ ВИПЕРЕДЖАЛЬНОГО РОЗВИТКУ НА ПРИКЛАДІ ВИВЕДЕННЯ НА РИНОК ПРЕМІАЛЬНИХ СОУСІВ ТМ «ТОРЧИН»

Автор(и)

  • О. В. Парасюк Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна
  • Н. В. Юдіна Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Україна

Ключові слова:

маркетинг, ринок соусів, преміальний сегмент, розширення асортименту.

Анотація

У статті запропоноване маркетингове дослідження ринку холодних соусів України.  Торгова марка належить ТОВ «Нестле Україна» та є частиною великого марочного портфелю компанії. Відомо, що ТМ «Торчин» є найбільш прибутковою серед усіх торгових марок компанії. На ринку продукція займає лідируючі позиції всередині усіх категорій, в яких представлена. В товарному портфелі торгової марки присутні такі види продукції як майонез, гірчиця, кетчуп, готові до вживання соуси, маринади, салатні заправки, основи до перших страв та соєві соуси. Всередині категорій є широкий вибір варіацій по смакам та об’єму продуктів.  Оскільки компанія має велику ринкову частку, їй складно перевершувати саму себе на ростити свої прибутки і кількість лояльних споживачів попередньо із минулими періодами, проте це є необхідних в умовах ринку, щоб залишатися лідером та розвиватись.  У ході аналізу внутрішніх та зовнішніх факторів, були визначені ті, які найбільше впливають на діяльність компанії на ринку. Було визначено, що дохід споживачів поступово зростав та структура попиту на ринку змінювалась.  Також, проаналізована динаміка розвитку цінових сегментів в рамках категорії соусів. Згідно із результатами, найбільш перспективним напрямком розвитку є сегмент преміальних готових соусів, також було визначено, що новинки в категорії сприяють її розвитку та мають вищі показники ніж ті, що є основним асортиментом.  Враховуючи те, що ТМ «Торчин» представлена на ринку вже понад 20 років в сегменті середніх цін, постає питання, чи готові споживачі платити більше за вітчизняного виробника. Важливим питанням є те, що українці очікують від такої пропозиції, які фактори впливають на прийняття рішення про покупку. Важливо враховувати те, що продукціє ТМ Торчин вже понад 20 років належить до сегменту товарів із середніми ринковими цінами і важливою є реакція споживачів на зміну маркетингової політики компанії. Також, потрібно краще розуміти портрет кінцевого споживача та нову цільову аудиторію : загальні вподобання, стиль життя, пріоритети, продуктовий кошик тощо. Із метою кращого розуміння ринку, було проведене дослідження щодо доцільності преміальної пропозиції від ТМ «Торчин». Інформація отримувалась в результаті проведення фокус груп та кількісного опитування. Респондентами є люди, що вживають соус на постійній основі ( більше одного разу на тиждень), самі приймають рішення про покупку продуктів харчування та мають дохід вище середнього.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-17

Номер

Розділ

Маркетинг