ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА

К. Примак, Л. Довгань

Анотація


У статті було розглянуто теоретичні аспекти поняття «сталий розвиток». Сформовані передумови  появи актуальності сталого розвитку на сьогодення. Проведений аналіз функціонування механізму забезпечення сталого розвитку підприємства. Розглянуті джерела формування концепції механізму управління сталим розвитком підприємства. Удосконалено понятійний апарат сталого розвитку підприємства як розвитку, орієнтованого на постійне підвищення ефективності діяльності на інноваційних засадах з одночасним узгодженням економічних, соціальних та екологічних інтересів шляхом розширення сфери відповідальності перед суспільством. Представлені основи діагностики стану підприємства з позиції сталого розвитку, яка дозволяє визначити рівень розвитку господарчої системи, виявити багатоаспектні перешкоди досягнення сталого розвитку та майбутню стратегію розвитку підприємства. Виділено основні складові узагальнюючої моделі механізму управління. Виявлений взаємозв’язок факторів та управління сталим розвитком підприємства. Розглянуті основні принципи управління сталого розвитку, що є запорукою успішного формування стратегії забезпечення сталого розвитку підприємства.


Ключові слова


теоретичні; аспекти; поняття; «сталий розвиток»; джерела; формування; концепції

Повний текст:

PDF

Посилання


Авдєєв Р. Ф. Філософія інформаційної цивілізації / Р. Ф. Авдєєв // М.: Владос, 1994. – 267 с.

Акімова І. М. Промисловий маркетинг / [І. М. Акімова] // К.: «Знания», КОО, 2001. – 294 с.

Жданов С. А. Основи теорії економічного управління підприємством: посібник / [C. А. Жданов] // М.: В-во «Финпресс», 2000. – 384 с.

Палій В, Ф., Суздальцева Л. П. Техніко-економічний аналіз виробничо-господарської діяльності машинобудівних підприємств. – М.: Машиностроение, 1989. – 272 с.

Петрищенко Н. М. Формування механізму сталого розвитку підприємства (на прикладі машинобудівництва): канд. дис. – М., 2003. – 146 с.




«ACTUAL PROBLEMS OF ECONOMICS AND MANAGEMENT"
JOURNAL OF MANAGEMENT AND MARKETING FACULTY OF
NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE “IGOR SIKORSKY KYIV POLYTECHNIC INSTITUTE”