ВПЛИВ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ФІРМИ НА СПОЖИВЧУ ПОВЕДІНКУ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ

Автор(и)

  • А. Ткачук
  • О. Зозульов

Ключові слова:

життєвий цикл фірми, стратегії, конкурентної, боротьби, промисловий ринок, споживча, поведінка

Анотація

У статті досліджено модель життєвого циклу фірми. Проведено поглиблений аналіз методологічних засад цієї проблеми. Детально розглянуто стадії та характеристики, що визначають еволюцію  розвитку фірми, виявлено принципові відмінності між ними. Визначено поведінку, цілі, можливості та проблеми промислового підприємства на кожному з етапів життєвого циклу. Зроблено порівняльну характеристику впливу стадій життєвого циклу фірми на поведінку промислового підприємства. Розглянута теорія та практика прийняття рішення на промисловому ринку. На основі цього була покладена концепція еволюційних стратегій фірм, яку висунув економіст, професор Фінансової академії Андрій Юданов, опираючись на типологію еволюційних стратегій біологічних видів, яку запропонував еколог Леонтій Раменський.

Посилання

Блекуэлл Р. Поведение потребителей / Р. Блекуэлл, П. Миниард, Дж. Энджел ; [10-е изд.]. – СПб. : Питер, 2007. – 944 с.

Зозулёв А.В. Поведение потребителей: Учебное пособие. – К.: Знання, 2004. – 364 с.

Зозулёв А.В. Промышленный маркетинг: рыночная стратегия: Учеб. Пособие. – К.: Центр учебной литературы, 2010. – 576 с.

Царьова Т. О. Підходи до аналізу поведінки промислових споживачів // Маркетинг в Україні. - К., 2006 - № 3 (37). -с. 16-19.

Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації. Підручник. //Під редакцією Старостіної А.О. – К.: Іван Федоров, 1997. – 400 с.

Юданов А. Ю. Конкуренция. Теория и практика / А. Ю. Юданов. – М. : Гном и Д, 2001. – 304 с.

Економічна енциклопедія: У трьох томах. Т. 1. / Редкол.: С. В. Мочерний (відп. ред.) та ін. – К.: Видавничий центр “Академія”, 2000. – 864 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-15

Номер

Розділ

Маркетинг