ОЦІНЮВАННЯ ІДЕЙ НОВОГО ТОВАРУ НА ПРОМИСЛОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

Автор(и)

  • Т. Ковальчук
  • Н. Кубишина

Ключові слова:

ідея нового товару, генерування ідей, міжфункціональна команда, етапи відбору ідей, критерії оцінки ідей, бальна система

Анотація

В статті розглянуто процес відбору та оцінки ідей як один з основних етапів розроблення та виведення нового товару на промисловий ринок. Уточнено основні причини невдач нового товару, серед яких основною є неправильна організація процесу розроблення нового товару всередині підприємства. Проаналізовано важливість структурованого планування перших етапів роботи над новим товаром. Запропоновано впровадження спеціального відділу по розробленню нового товару (міжфункціональної команди), який повинен складатися з представників основних відділів підприємства, що забезпечить комплексну оцінку ідей нового товару.  Запропоновано узагальнену послідовність етапів,  які повинні проводитися для якісного відбору та оцінки всіх ідей нового товару, отриманих на етапі генерування ідей. Детально розглянуто основні групи критеріїв та деталізовано дані групи на конкретні показники, по яким необхідно оцінювати ідеї нових товарів. Визначено необхідність впровадження бального методу для роботи над даними показниками з метою ретельної їх оцінки та вибору найбільш привабливої ідеї нового товару, в розроблення якої на наступних етапах промислове підприємство буде вкладати фінансові та трудові ресурси.


Посилання

Гольдштейн Г.Я. Инновационный менеджмент: Учебное пособие. Изд-во Таганрог: ТРТУ, 1998. 132с

.

Завьялов П.С. | Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах: Учебное пособие.- М.: ИНФРА-М, 2002. - 496 с

Ілляшенко С.М. Маркетингова товарна політика: Підручник. – Суми: ВТД ―Університетська книга, 2005. - 234 с.

Котлер Ф.Маркетинг менеджмент. Экспресс-курс. 2-е изд. / Пер. с англ. под ред. С. Г. Божук.— СПб.: Питер, 2006. — 464 с.

Кубышина Н. С. Инновации как фактор укрепления конкурентоспособности предприятий / Н. С. Кубишина // Креативная экономика. — 2008. — № — С.93 — 96.

Кубишина Н. С. Маркетинг інноваційного продукту / Н. С. Кубишина // Проблеми економіки та управління. — 2007. — № 579. — С.480 — 485

Барышников А. Разработка новых продуктов с учётом требований маркетинга [Електронний ресурс] / А. Барышников, А. Кузьмин – Режим доступу : http://www.inventech.ru/lib/projection/

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-15

Номер

Розділ

Маркетинг