ОЦІНКА ДОЦІЛЬНОСТІ ПЕРЕХОДУ ДРУКОВАНОГО ВИДАННЯ В ЕЛЕКТРОННИЙ ФОРМАТ

Автор(и)

  • В. Горохов
  • Т. Співаковська

Ключові слова:

ринок інформаційних видань, модифікація товару, SEO- оптимізація, комплекс, маркетингових, комунікацій

Анотація

У статті розглянуто сучасний стан українського ринку друкованих видань з автомобільної тематики, а також фактори впливу на діяльність одного з видавництв – ТОВ «ІА Автоцентр». Визначено основні етапи проведення маркетингового дослідження для аналізу товарної політики видавництва з метою пошуку шляхів її вдосконалення. Виявлено найважливіші причини неготовності споживачів перейти до електронної версії видання, повністю відмовившись від друкованого формату, а також фактори, які позитивно та негативно вплинуть на обсяг читацької аудиторії електронного видання. На основі результатів дослідження розроблено рекомендації для підприємства, які спрямовані на збільшення читацької аудиторії видання, частковий перехід читачів від друкованої до онлайн-версії, залучення нових читачів до онлайн-видання за допомогою інструментів SEO-оптимізації.  Також запропоновано заходи, що підвищать привабливість сайту avtobazar.ua для читачів та рекламодавців, а також збільшать фінансові надходження від рекламодавців.

Посилання

Діброва Т.Г.Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика: навч. посібник – К. : Професіонал, 2009.

Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Підручник. – К.: КНЕУ, 2001.

Зозулев А.В. Сегментирование рынка: Учеб.пособие. – Х.: Студцентр, 2003.

Зозулев А.В. Стратегии рыночного позиционирования товара на потребительском рынке// Отдел маркетинга. – 2006

.

Ілляшенко С.М. Маркетингова товарна політика: Підручник. - Суми: ВТД “Університетська книга”, 2005.

Бойчук І.В., Музика О.М. Інтернет в маркетингу: Підручник. — К.: Центр учбової літератури, 2010.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-15

Номер

Розділ

Маркетинг