ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ЗБУТОВОЇ МЕРЕЖІ «МЕТРОМЕДІА»

Автор(и)

  • Г. Голікова

Ключові слова:

ринок, роздрібної, торгівлі, пресою, імідж, медіа-ринок, позиціонування, комплекс маркетингових комунікацій

Анотація

У статті розглянуто стан української галузі преси, проаналізовано діяльність ТОВ «МЕТРОМЕДІА» на ринку роздрібної торгівлі пресою. Актуальність теми полягає у тому, що на ринку торгівлі друкованими ЗМІ у м. Києві змінилася конкурентна ситуація, зокрема  замість окремих точок з продажу преси у київському метрополітені з’явилася мережа «МЕТРОМЕДІА», яка  не сприймається  партнерами як мережа, в результаті  чого отримує гірші умови співпраці, ніж основний конкурент – «Союздрук». Для вирішення даної проблеми проведено маркетингове дослідження з метою розроблення рекомендацій стосовно формування іміджу мережі. В ході дослідження визначено рівень поінформованості видавництв про діяльність «МЕТРОМЕДІА», ставлення партнерів до мережі «МЕТРОМЕДІА», проаналізовано важливість для видавництв різних характеристик  при обранні мережі з продажу преси, визначено найбільш ефективні канали маркетингових комунікацій. На основі результатів дослідження запропоновано концепцію позиціонування та впровадження інноваційних послуг. Також розроблено комплекс маркетингових комунікацій для інформування  постачальників про нові послуги мережі.


Посилання

Шкардун В.Д., Ахтямов Т.М. Оценка и формирование корпоративного имиджа предприятия // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №3. – С.32-35.

Зозулев А.В. Маркетинговые исследования: теория, методология, статистика: учеб. пособие / А.В. Зозулев, С.А. Солнцев. – К. : Знания, 2008. – 643 с.

Діброва Т.Г. Маркетингова політика комунікацій: стратегії, вітчизняна практика. Навч. посібн. – К.: Стилос, 2011. – 294 с.

Лебеденко М. С., Лученко І. В. Веб-ресурс як ефективний інструмент маркетингових комунікацій [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchnu_ekon/2011_2_1/178-182.pdf.

Портер Е. Майкл. Конкурентная стратегия: Методика анализа отраслей и конкурентов; Пер. с англ. – 2-е изд. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2006. – 454с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-15

Номер

Розділ

Маркетинг