ДОСЛІДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ У СЕКТОРІ B2B

Автор(и)

  • Ю. Власюк
  • Н. Юдіна

Ключові слова:

електронна, комерція, Інтернет-торгівля, Інтернет-ринок

Анотація

Стаття присвячена дослідженню стану і тенденціям розвитку українського ринку електронної комерції у секторі В2В (business-to-business). Для цього розглянуто та проаналізовано погляди щодо визначень поняття електронна комерція. Досліджено напрямки розвитку електронної комерції.  Проведено оцінку світового ринку електронної комерції, виявлено його стан та тенденції розвитку на майбутнє. Розкрито регіональну структуру світової електронної комерції та виділено лідерів у даному секторі. Досліджено український ринок електронної комерції, його стан та можливості в секторі B2B. Для цього виявлено основні компаній ,що ведуть бізнес діяльність в секторі електронної комерції B2B, що представлені у формі інтернет-порталів (торгівельні майданчики) та оцінено їхні обсяги продаж. Проаналізовано частку електронної комерції в секторі B2B над B2С,  та проведено оцінку їхнього співвідношення в майбутньому. Оцінено можливості ринку електронної комерції в Україні по відношенню до високорозвинених країн світу. Обґрунтовуються перспективи ринку електронної комерції  в секторі  B2B.


Посилання

Юдина Н.В. Футурология интернет-пространства // Маркетинг услуг. – 2014. - №4. – С. 264-277.

Пиріг С. Дослідження ринку електронної комерції в Україні // Економічні науки. – Серія «Облік і фінанси». – Випуск 11 (41). – Ч. 1. – 2014.

Стан ринку електронної комерції в Україні [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.ukrinform.ua/ukr/news/v_ukraiini_strimko_zrostae__rinok_onlayn_torgivli_1840710

Summer, A. E-Commerce [Text] / A. Summer, Gr.

Dunkan. — NYH Publishing, 1999. — 263 p

UNCITRAL Model Law on Electronic Commerce, Art. 1 & 2(a), available at Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.uncitral.org/pdf/english/texts/electcom/05-89450_Ebook.pdf.

Плескач В. Л. Електронна комерція : [підруч. для студ. вищ. навч. закл.] / В. Л. Плескач, Т. Г. Затонацька. – К. : Знання, 2007. – 535 с.

Інформаційно-аналітичне видання «Провед» [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://xn--b1ae2adf4f.xn--p1ai/analysis/16849-statistika-intepnet-topgovli-v-stpanah-mipa-osnovnye-tendentsii-i-pokazateli.html

Науково-дослідницька компанія eMarketer [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.emarketer.com/Article/Worldwide-Ecommerce-Sales-Increase-Nearly-20-2014

/1011039#sthash.M0ThKsG1.dpuf

Інтернет дослідження: Internet World Stats. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.internetworldstats.com/stats4.htm

Morgan Stanley Research [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.morganstanley.com/

Асоціація «Біржові та електронні майданчики» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://aeaep.com.ua/obsyag-torgiv-osnovny-h-etm-na-kinets-2013-roku/

Державна служба статистики України [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2013/fin/kp_ed/kp_ed_u/kp_ed_u_2013.htm

Комерція в Інтернеті: вчора, сьогодні, завтра [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://compress.ru/article.aspx?id=21978

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-15

Номер

Розділ

Маркетинг