ЕТАПИ КІНОМАРКЕТИНГУ
Ключові слова:
кіномаркетинг, просування кінофільму, кіноринок, кіновиробництво, digital-маркетинг, рекламна кампаніяАнотація
В статті було запропоновано визначення терміну «кіномаркетинг» як окремої категорії та його основні складові на різних етапах кіновиробництва та кінопрокату; проаналізовано роль кіномаркетингу на сучасному етапі розвитку кіноринку та охарактеризовані його основні тенденції. Актуальність даного питання полягає у розробці ефективної стратегії розвитку і популяризації вітчизняного кінематографу, що сприятиме популяризації Україні у світі. Структурою статті визначений комплекс маркетингових зусиль відокремлено для кожного етапу кіновиробництва та кінопрокату, що було представлено у вигляді чотирьох етапів. На кожному етапі були визначені головні задачі кіно маркетингу, охарактеризовані головні специфічні особливості та обов’язкові складові. Була визначена роль маркетингових досліджень на різних етапах кіномаркетингу та описано їх практичне застосування у кіномаркетингу. Дослідження містить аналіз практичних прикладів іноземного досвіду застосування різних елементів кіномаркетингу на різних етапах кіновиробництва та кінопрокату, що може бути використано у якості аналогії також і на вітчизняному кіноринку. У межах роботи надані рекомендації щодо особливостей їх використання.Посилання
AllTimeBox Office.Worldwidegrosses. [Електронний ресурс]/Boxofficemojo.- Режим доступу: http://www.boxofficemojo.com/alltime/world/
JoshDickey.‘Avatar’s’TrueCost — andConsequences. [Електронний ресурс]/Thewrap. - Режим доступу:http://tinyurl.com/jnsvzty
Основные тенденции 2014 года в Голливуде. [Електронний ресурс]/КиноПоиск. - Режим доступу:http://www.kinopoisk.ru/news/2528221/
Спилберг: «Супергеройское кино постигнет участь вестернов». [Електронний ресурс]/LostFilm.- Режим доступу: http://lostfilm.info/news/id25592/#2826
MarketShareforEachGenre 1995-2016. [Електронний ресурс]/Thenumbers. - Режим доступу: http://www.the-numbers.com/market/genres
Юдина Н.В. Особенности мозговой деятельности человека как основа футурологических преобразований в маркетинге // Бренд-менеджмент. – 2014. - № 3(76) – С. 164 – 175.
MarketShareforEach MPAA Rating 1995-2016. [Електронний ресурс]/Thenumbers. - Режим доступу:http://www.the-numbers.com/market/mpaa-ratings
Антон Фейнберг. «Дэдпул» побил рекорд сборов «Звездных войн» за три дня проката в России.[Електронний ресурс]/ РБК. - Режим доступу:http://tinyurl.com/goxbga8
Нечитайло C.Д. Instagram как эффективный инструмент маркетинговых коммуникаций на международных рынках / Нечитайло C.Д., Юдина Н.В. // Міжнародна економіка: інтеграція науки та практики : Збірник наук. праць НТУУ «КПІ», 2015 р. - С. 47-52. – Режим доступу : http://ied.kpi.ua/wp-content/uploads/2015/09/IE-2015.pdf
Максим Сухагузов. 10 Необычных промо-кампаний для фильмов. [Електронний ресурс]/ Lookatme. - Режим доступу:http://tinyurl.com/gqq5gbh
Продвижение Кино — 7 Удачных Примеров. [Електронний ресурс]/ Tockasborki. - Режим доступу:http://tinyurl.com/hxkojy4
Самые запоминающиеся рекламные кампании фильмов в 2013 году.[Електронний ресурс]/ Tockasborki. - Режим доступу:http://tinyurl.com/zsyc2yn
Четвертый «Парк Юрского периода» переименован.[Електронний ресурс]/ КиноПоиск. - Режим доступу:http://www.kinopoisk.ru/news/2237421/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція дотримується політики CC-BY.
© Авторські права авторів статей захищено відповідно до законодавства України
Розміщуючи матеріали у збірнику наукових праць автори погоджуються з правом редакції збірника розміщувати матеріали збірника в електронному вигляді на офіційному сайті збірника та інших електронних ресурсах відповідно до законодавства України.