ЕТАПИ КІНОМАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • Наталія Володимирівна Юдіна Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" http://orcid.org/0000-0002-1730-9341
  • Світлана Нечитайло Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"

Ключові слова:

кіномаркетинг, просування кінофільму, кіноринок, кіновиробництво, digital-маркетинг, рекламна кампанія

Анотація

В статті було запропоновано визначення терміну «кіномаркетинг» як окремої категорії та його основні складові на різних етапах кіновиробництва та кінопрокату; проаналізовано роль кіномаркетингу на сучасному етапі розвитку кіноринку та охарактеризовані його основні тенденції. Актуальність даного питання полягає у розробці ефективної стратегії розвитку і популяризації вітчизняного кінематографу, що сприятиме популяризації Україні у світі. Структурою статті визначений комплекс маркетингових зусиль відокремлено для кожного етапу кіновиробництва та кінопрокату, що було представлено у вигляді чотирьох етапів. На кожному етапі були визначені головні задачі кіно маркетингу, охарактеризовані головні специфічні особливості та обов’язкові складові. Була визначена роль маркетингових досліджень на різних етапах кіномаркетингу та описано їх практичне застосування у кіномаркетингу. Дослідження містить аналіз практичних прикладів іноземного досвіду застосування різних елементів кіномаркетингу на різних етапах кіновиробництва та кінопрокату, що може бути використано у якості аналогії також і на вітчизняному кіноринку. У межах роботи надані рекомендації щодо особливостей їх використання.

Посилання

AllTimeBox Office.Worldwidegrosses. [Електронний ресурс]/Boxofficemojo.- Режим доступу: http://www.boxofficemojo.com/alltime/world/

JoshDickey.‘Avatar’s’TrueCost — andConsequences. [Електронний ресурс]/Thewrap. - Режим доступу:http://tinyurl.com/jnsvzty

Основные тенденции 2014 года в Голливуде. [Електронний ресурс]/КиноПоиск. - Режим доступу:http://www.kinopoisk.ru/news/2528221/

Спилберг: «Супергеройское кино постигнет участь вестернов». [Електронний ресурс]/LostFilm.- Режим доступу: http://lostfilm.info/news/id25592/#2826

MarketShareforEachGenre 1995-2016. [Електронний ресурс]/Thenumbers. - Режим доступу: http://www.the-numbers.com/market/genres

Юдина Н.В. Особенности мозговой деятельности человека как основа футурологических преобразований в маркетинге // Бренд-менеджмент. – 2014. - № 3(76) – С. 164 – 175.

MarketShareforEach MPAA Rating 1995-2016. [Електронний ресурс]/Thenumbers. - Режим доступу:http://www.the-numbers.com/market/mpaa-ratings

Антон Фейнберг. «Дэдпул» побил рекорд сборов «Звездных войн» за три дня проката в России.[Електронний ресурс]/ РБК. - Режим доступу:http://tinyurl.com/goxbga8

Нечитайло C.Д. Instagram как эффективный инструмент маркетинговых коммуникаций на международных рынках / Нечитайло C.Д., Юдина Н.В. // Міжнародна економіка: інтеграція науки та практики : Збірник наук. праць НТУУ «КПІ», 2015 р. - С. 47-52. – Режим доступу : http://ied.kpi.ua/wp-content/uploads/2015/09/IE-2015.pdf

Максим Сухагузов. 10 Необычных промо-кампаний для фильмов. [Електронний ресурс]/ Lookatme. - Режим доступу:http://tinyurl.com/gqq5gbh

Продвижение Кино — 7 Удачных Примеров. [Електронний ресурс]/ Tockasborki. - Режим доступу:http://tinyurl.com/hxkojy4

Самые запоминающиеся рекламные кампании фильмов в 2013 году.[Електронний ресурс]/ Tockasborki. - Режим доступу:http://tinyurl.com/zsyc2yn

Четвертый «Парк Юрского периода» переименован.[Електронний ресурс]/ КиноПоиск. - Режим доступу:http://www.kinopoisk.ru/news/2237421/

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-07-08

Номер

Розділ

Маркетинг