ПОШУК ТА ВИБІР ІНОЗЕМНИХ ПАРТНЕРІВ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Алла Дунська, Наталя Лавренчук

Анотація


У статті обґрунтовано важливість наявності надійної партнерської бази підприємства. У роботі наведено характеристику основних категорій підприємств-партнерів, виявлено ключові моменти, що спонукають до співпраці з ними. Стаття спрямована на дослідження процесу пошуку та вибору партнерів на закордонному ринку. Робота містить характеристику сучасних методів пошуку партнерів: Інтернет, рекомендації, торговельні представництва, виставки, семінари, конференції, спеціалізовані комерційні компанії, торгово-промислові палати та інші. У статті наведені дієві інструменти налагодження співпраці з іноземними суб’єктами господарювання, що можуть значно підвищити ефективність зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних підприємств без значних затрат ресурсів. У роботі зазначені базові критерії, відповідно до яких підприємство повинно здійснювати пошук потенційних партнерів на закордонному ринку. Авторами досліджено та виявлено основні аспекти, на основі яких організація здійснює вибір найбільш оптимально варіанту майбутніх партнерських відносин.


Ключові слова


партнерські відносини; методи пошуку партнерів; критерії вибору потенційного партнера

Повний текст:

PDF

Посилання


Кахович Ю.А. Вибір зовнішньоекономічних партнерів – основа успішного бізнесу [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=448

Emma Henningsson, Emma Rudén. How to find an international business partner? Master’s thesis within Business Administration, 2007 , с.77

Мних Є.В. Аналіз ділового партнерства у виробничій діяльності Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://bit.ly/1JYUqb8

Домрачева М. 14 місць, у яких ховаються ваші гроші [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://europa-torgivlia.org.ua/news102/

Donna Peek. Evaluating and selecting a strategic partner [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://bit.ly/1WvH9bW

Тюріна, Н.М. Зовнішньоекономічна діяльність підприємства [Текст] : навч. посіб. / Н. М. Тюріна, Н. С. Карвацька. – К. : ЦУЛ, 2013. – 408с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


«ACTUAL PROBLEMS OF ECONOMICS AND MANAGEMENT"
JOURNAL OF MANAGEMENT AND MARKETING FACULTY OF
NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE “IGOR SIKORSKY KYIV POLYTECHNIC INSTITUTE”