ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЕКСПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ КОНДИТЕРСЬКИХ ВИРОБІВ

О. Бублей, Ж. Жигалкевич

Анотація


Ринкові економічні відносини в Україні розвиваються під впливом нестійких умов зовнішнього середовища. Це зумовлює необхідність адаптації підприємств до постійних змін, особливо, щодо подолання проблем збуту продукції, завоювання стабільних позицій на ринку, збільшення частки ринку, вдосконалення зовнішньоекономічної діяльності підприємств. Кондитерська промисловість в Україні характеризується високим експортним потенціалом, однак міжнародний ринок кондитерських виробів є досить насиченим. Саме тому для підприємств кондитерської галузі важливо відслідковувати нові тенденції розвитку, з метою збереження конкурентоспроможності на світовому ринку. У даній статті розглянуто шляхи удосконалення експортної діяльності на ринку кондитерських виробів та виділено основні перешкоди її впровадженню. Детальну увагу приділено перспективам розвитку кондитерського ринку та зовнішньоекономічним зв'язкам підприємств кондитерської галузі. Для удосконалення експортної діяльності кондитерських підприємств на міжнародному рівні виділено сучасні тенденції та основні напрями розвитку світового кондитерського ринку.

Ключові слова


експортна діяльність; конкурентоспроможність підприємства; кондитерський ринок; зовнішньоекономічна діяльність;

Повний текст:

PDF

Посилання


Гагарина А. Шоколадные настроения / А. Гагарина // Хлеб и кондитерка. –– 2015. — № 1 (76)

Ковтун Е.О. Планування зовнішньоекономічної діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Е.О. Ковтун, В.М. Швець. – Режим доступу: http://www.rusnauka.com/15_APSN_2010/Economics/67915.doc.htm

Ламбен Ж.-Ж. Менеджмент, ориентированный на рынок / Ж.-Ж. Ламбен; пер. с англ. – СПб. : Питер, 2010. – 800 с.

Огляд кондитерського ринку [Електронний ресурс] – / Національне

рейтингове агентство «Рюрік». – Режим доступу: http://rurik.com.ua/documents/research/Confect_2012_review.pdf/

Савчук С. И. Уровень конкурентоспособности и результаты конкурентной борьбы: проблема коректного использования показателей / С. И. Савчук // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – № 6 (36). – С. 124-131


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


«ACTUAL PROBLEMS OF ECONOMICS AND MANAGEMENT"
JOURNAL OF MANAGEMENT AND MARKETING FACULTY OF
NATIONAL TECHNICAL UNIVERSITY OF UKRAINE “IGOR SIKORSKY KYIV POLYTECHNIC INSTITUTE”